loading...

موزیک خفن

    شبا همش به ميخونه ميرم من   سراغ مي و پيمونه ميرم من   تو اين ميخونه‌ها خسته دردم   بدنبال دل خودم ميگردم   دلم گمشده پيداش ميكنم من    اگه

حسین بازدید : 353 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

شبا همش به ميخونه ميرم من

 

سراغ مي و پيمونه ميرم من

 

تو اين ميخونه‌ها خسته دردم

 

بدنبال دل خودم ميگردم

 

دلم گمشده پيداش ميكنم من

 

 

اگه عاشقته واي به حالش

 

رسواش میکنم من

 

يه روز خيمه زدي تو سرنوشتم

 

منم از عاشقيم واست نوشتم

 

گمون كردي هنوز پر شر و شورم

 

هنوز عاشقم و خيلي صبورم

 

تو كه قدر وفام رو ندونستي

 

ميشد يه رنگ بموني نتونستي

 

گمون نكن تو دستات يه اسيرم

 

ديگه قلبم از تو پس ميگيرم

 

شبا همش به ميخونه ميرم من

 

سراغ مي و پيمونه ميرم من

 

تو اين ميخونه‌ها خسته دردم

 

بدنبال دل خودم ميگردم

 

دلم گمشده پيداش ميكنم من

 

اگه عاشقته واي به حالش

 

رسواش ميكنم من..

 

 

http://mahve.blogfa.com/post/52







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ شبا همش به ميخونه ميرم من با کیفیت 320 متن آهنگ شبا همش به ميخونه ميرم من کد آهنگ پیشواز ایرانسل شبا همش به ميخونه ميرم من شبا همش به ميخونه ميرم من دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید شبا همش به ميخونه ميرم من کد آهنگ پیشواز همراه اول شبا همش به ميخونه ميرم من دانلود آهنگ بیکلام شبا همش به ميخونه ميرم من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب