loading...

موزیک خفن

متن آهنگمن یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونماز صبح تا غروب کنار ساحل ماهی میگیرم آواز میخونمدارم نامزدی (نومزدی) از اهل بندری خیلی دوسش دارم از همه بیشتراون هم عاشقه مرده و قولش امروز ع

حسین بازدید : 95 چهارشنبه 01 خرداد 1398


متن آهنگ
من یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونم

از صبح تا غروب کنار ساحل ماهی میگیرم آواز میخونم

دارم نامزدی (نومزدی) از اهل بندری خیلی دوسش دارم از همه بیشتر

اون هم عاشقه مرده و قولش امروز عاشقه فردا عاشق تر


تکست آهنگ دختر بندری 

مرحبا به این جوون بندر ای تو مرد بندر

مرحبا عاشقی مرا تو یاور ای تو مرد بندر

مرحبا عاشقی مرا تو یاور ای جوون بندر





http://mynextmusic.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل من یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونم دانلود آهنگ جدید من یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونم دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام من یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونم من یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونم Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ من یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونم کد آهنگ پیشواز همراه اول من یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونم دانلود آهنگ من یه دختر اهل جنوبم چقدر دوست دارم به میخوام بخونم با کیفیت 320 متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب