loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ های سنتی غلامحسین بنان,    کانال اهنگ های بنان,    دانلود فول آلبوم ترانه های بنان,    اهنگ های شاد بنان,   

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 01 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ های سنتی غلامحسین بنان
,    کانال اهنگ های بنان
,    دانلود فول آلبوم ترانه های بنان
,    اهنگ های شاد بنان
,    دانلود فول آلبوم غلامحسین بنان به صورت یکجا
,    دانلود آهنگ جوانی کجایی از استاد بنان
,    دانلود فول آلبوم استاد زنده یاد غلامحسین بنان
,    دانلود آهنگ بنان الهه ناز
,    دانلود آهنگ به سوی تو غلامحسین بنان

 

آهنگ الهه ناز

باز، ای الهه ناز، با دل من بساز
کین غم جانگداز، برود ز برم
گر، دل من نیاسود، از گناه تو بود
بیا تا ز سر گنهت گذرم

دانلود آهنگ

 

آهنگ ای ایران

ای ایران ای مرز پرگُهر
ای خاکت سرچشمهٔ هنر
دور از تو اندیشهٔ بَدان
پاینده مانی تو جاودان

دانلود آهنگ

 

آهنگ کاروان

همه شب نالم چون نی ، که غمی دارم
دل و جان بردی ، اما نشدی یارم
با ما بودی ، بی ما رفتی.
چون بوی گل به کجا رفتی؟
تنها ماندم ، تنها رفتی
چون کاروان رود…
فغانم از زمین بر آسمان رود

دانلود آهنگ

 

آهنگ می ناب

دیشب به سیل اشک ره خواب میزدم
نقشی به یاد خط تو برآب میزدم
روی نگار در نظرم جلوه می نمود
از دور بوسه بر رخ مهتاب می زدم
از دور بوسه بر رخ مهتاب می زدم
ابروی یار در نظر و خرقه سوخته
جامی به یاد گوشه محراب می زدم

دانلود آهنگ

 

آهنگ روز ازل

من از روز ازل، دیوانه بودم
دیوانه روی تو، سرگشته کوی تو
سرخوش از باده ی، مستانه بودم
در عشق و مستی، افسانه بودم
نالان از تو شد چنگ و عود من
تار موی تو، تار و پود من

دانلود آهنگ

 

اهنگ آمدی جانم به قربانت

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا بی وفا حالا که من افتاده ام از پاچرا
نوشدارویی نوشدارویی نوشدارویی و
بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل سنگدل سنگدل این
زودتر میخواستی حالا چرا

دانلود آهنگ

 

آهنگ جاذبه ماه

تو همچو ماهی ماهِ درخشان
منم چو دریا با همه طوفان
اسیرِ مهتابم
چو مه بماند چهره ی زیبا
به جذبه آید پهنه ی دریا
من هم ز رخت بی تابم

دانلود آهنگ

 

آهنگ تا بهار دلنشین

تا بهار دل نشین آمده سوی چمن
ای بهار آرزو بر سرم سایه فکن
چون نسیم نو بهار برآشیانم کن گذر
تا که گلباران شود کلبه ی ویران من
تا بهار زندگی آمد بیا آرام جان
تا نسیم از سوی گل آمد بیا دامن کشان

دانلود آهنگ

 

https://tabtaraneh.net/

 







برچسب ها دانلود آهنگ های سنتی غلامحسین بنان کانال اهنگ های بنان دانلود فول آلبوم ترانه های بنان اهنگ های شاد بنان دانلود فول آلبوم غلامحسین بنان به صورت یکجا دانلود آهنگ جوانی کجایی از استاد بنان دانلود فول آلبوم استاد زنده یاد غلامحسین بنان دانلود آهنگ بنان الهه ناز دانلود آهنگ به سوی تو غلامحسین بنان دانلود اهنگ سنتی برای سفره خانه دانلود اهنگ مخصوص سفره خانه اهنگ سفره خانه ای دانلود آهنگ سنتی شاد دانلود آهنگ های کافه ای دانلود آهنگ های قدیمی کافه ای دانلود اهنگ های سنتی معروف ایرانی دانلود آهنگ ایتالیایی برای کافی شاپ دانلود اهنگ های سنتی با صدای زن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب