loading...

موزیک خفن

بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم بریز ساقی که امشب مست مستم که امشب توبه ام را من شکستم…… بریز ساقی که امشب مست مستم که امشب توبه ام را من شکستم&hellip

حسین بازدید : 504 شنبه 04 خرداد 1398

بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم

بریز ساقی که امشب مست مستم

که امشب توبه ام را من شکستم……

بریز ساقی که امشب مست مستم که امشب توبه ام را من شکستم……

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم

 

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم……..

آهنگ بریز ساقی که امشب بیقرارم از مرتضی جعفرزاده

بریز ساقی که تنهایم در این شب

بریز ساقی که تنهایم در این شب

کسی را من ندارم جز غمو درد

بریز ساقی که تو در من دوایی

من خمارم ساقیا پیمانه میخواهد دلم

استکان پر کن می جانانه میخواهد دلم ..

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم متن آهنگ بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم دانلود آهنگ بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم دانلود آهنگ بیکلام بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم کد آهنگ پیشواز ایرانسل بریز ساقی که امشب بیقرارم هوای گریه داره حال زارم متن آهنگ دانلود آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب