loading...

موزیک خفن

بمون پیشم که تلخ این جدایی کمر خم میشه زیر بی وفایی کمر خم میشه زیر بی وفایی…. نبودی که ببینی بی ستارم ببینی جز تو من کسی ندارم آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی ببینی جز تو من کسی ندارم&nb

حسین بازدید : 45 شنبه 04 خرداد 1398

بمون پیشم که تلخ این جدایی

کمر خم میشه زیر بی وفایی

کمر خم میشه زیر بی وفایی….

نبودی که ببینی بی ستارم

ببینی جز تو من کسی ندارم

آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی

ببینی جز تو من کسی ندارم

 

همه دنیا شدن خوردن حسرت یار

تا کی گریه کنم من با دل زار

آهنگ ظلم دنیا از ناصر یعقوبی

خدایا یار من از من جدا شد 

خرابش بر من مجنون بنا شد

خرابش بر من مجنون بنا شد

آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی

بمون پیشم که تلخ این جدایی

کمر خم میشه زیر بی وفایی

کمر خم میشه زیر بی وفایی….

نبودی که ببینی بی ستارم

ببینی جز تو من کسی ندارم

آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی

ببینی جز تو من کسی ندارم

همه دنیا شدن خوردن حسرت یار

تا کی گریه کنم من با دل زار

خدایا یار من از من جدا شد 

خرابش بر من مجنون بنا شد

خرابش بر من مجنون بنا شد

 

 

 

 

www.popmelo.ir/

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید بمون پیشم که تلخ این جداییکمر خم میشه زیر بی وفایی بمون پیشم که تلخ این جداییکمر خم میشه زیر بی وفایی دانلود آهنگ بمون پیشم که تلخ این جداییکمر خم میشه زیر بی وفایی با کیفیت 320 متن آهنگ متن آهنگ بمون پیشم که تلخ این جداییکمر خم میشه زیر بی وفایی کد آهنگ پیشواز همراه اول بمون پیشم که تلخ این جداییکمر خم میشه زیر بی وفایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل بمون پیشم که تلخ این جداییکمر خم میشه زیر بی وفایی دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ بیکلام بمون پیشم که تلخ این جداییکمر خم میشه زیر بی وفایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب