loading...

موزیک خفن

رفتی از دنیای خاموشمصدایت را گرفتنغصه های کهنه برگشتنو جایت را گرفتندر کجای جاده شب راه تو از من جدا شددر کجای قصه از من دست هایت را گرفتنگرچه شاید روز دیدار تو در تقویم من نیست متن آهنگ جاده شب از ع

حسین بازدید : 27 یکشنبه 05 خرداد 1398

رفتی از دنیای خاموشم
صدایت را گرفتن
غصه های کهنه برگشتن
و جایت را گرفتن
در کجای جاده شب راه تو از من جدا شد
در کجای قصه از من دست هایت را گرفتن
گرچه شاید روز دیدار تو در تقویم من نیست

متن آهنگ جاده شب از علی زندوکیلی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جاده شب از علی زندوکیلی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول جاده شب از علی زندوکیلی ,جاده شب از علی زندوکیلی,دانلود آهنگ جدید جاده شب از علی زندوکیلی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام جاده شب از علی زندوکیلی,Download Music,دانلود آهنگ جاده شب از علی زندوکیلی با کیفیت 320,متن آهنگ,


با نگاهت تا شب جان دادنم همراه من باش
من که برگی در پایان پاییزم غریبم
لااقل تا لحظه افتادنم همراه من بشا
بی تو میدانم بی تو میدانم که من میمانم و این جاده های بی رسیدن
بی تو میدانم بی تو میدانم بی تو من میمانم و یک کهکشان تنهایی محض
بی تو میدانم بی تو میدانم بی تو من میمانم و یک کهکشان تنهایی محض
مثل یک آهوی زخمی در شبی برفی اسیرم
از کجای شانه تاریکم سراغت را بگیرم
دست هایت را نگیر از من که در پایان راهم
یک نفس همراهی ام کن من که میخواهم بمیرم
بی تو میدانم بی تو میدانم بی تو من میمانم و یک کهکشان تنهایی محض
بی تو میدانم بی تو میدانم بی تو من میمانم و یک کهکشان تنهایی من

 

popmelo.ir







برچسب ها متن آهنگ جاده شب از علی زندوکیلی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل جاده شب از علی زندوکیلی کد آهنگ پیشواز همراه اول جاده شب از علی زندوکیلی جاده شب از علی زندوکیلی دانلود آهنگ جدید جاده شب از علی زندوکیلی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام جاده شب از علی زندوکیلی Download Music دانلود آهنگ جاده شب از علی زندوکیلی با کیفیت 320 متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب