loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم,متن آهنگ قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو

حسین بازدید : 437 یکشنبه 05 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم,متن آهنگ قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم,کد آهنگ پیشواز همراه اول قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم ,دانلود آهنگ,قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم,دانلود آهنگ قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم با کیفیت 320,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

 

دانلود آهنگ قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم

 ولی من عاشقت تو عاشقش گفتی بهم که تا ابد تنها نمیزارم تورو حالا میگیری دستشو میگی ببخشید تو برو حالا که داری میری دعا کن عشقت بمیره بی حیا جلوی چشمام داره دستاشو میگیره

 

...

 

 

 

قصه ی عشق منو تو
چقد قشنگه آخرش
ما هردو عاشقیم ولی
من عاشقت تو عاشقش
گفتی بهم که تا ابد
تنها نمیزارم تو رو

متن آهنگ شاهین وایپر خیانت 2

قصه ی عشق منو تو
چقد قشنگه آخرش
ما هردو عاشقیم ولی
من عاشقت تو عاشقش
گفتی بهم که تا ابد
تنها نمیزارم تو رو
حالا میگیری دستشو
میگی ببخشید تو برو
کی میگیره به جای من
دست ظریف و خسته تو
دوس ندارم که بعد من
کسی بگیره دستتو
باز داری گریه میکنی
بازم که ابریه هوات
تنگه دلت برای من
منم دلم تنگه برات

قصه ی عشق منو تو
چقد قشنگه آخرش
ما هردو عاشقیم ولی
من عاشقت تو عاشقش
گفتی بهم که تا ابد
تنها نمیزارم تو رو
حالا میگیری دستشو
میگی ببخشید تو برو
کی میگیره به جای من
دست ظریف و خسته تو
دوس ندارم که بعد من
کسی بگیره دستتو
باز داری گریه میکنی
بازم که ابریه هوات
تنگه دلت برای من
منم دلم تنگه برات

http://sakhamusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم متن آهنگ قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم Download Music دانلود آهنگ بیکلام قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم کد آهنگ پیشواز همراه اول قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم دانلود آهنگ قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم دانلود آهنگ قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم با کیفیت 320 متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل قصه ی عشق من و تو چقدر قشنگ آخرش ما هر دو عاشقیم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب