loading...

موزیک خفن

  کد آهنگ پیشواز همراه اول باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو ,دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام باز خوندم واسه تو همون جوری

حسین بازدید : 49 سه شنبه 07 خرداد 1398

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو ,دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو ,متن آهنگ باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو ,دانلود آهنگ جدید باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو ,Download Music,دانلود آهنگ,

دانلود اهنگ باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو

میمیرم بگی داره احساستو میمیرم میمیرم میمیرم هواسم نیس شدی همه کس من  

 

باز خوندم واسه تو همونجوری هنوز موندم واسه تو

میمیرم بگی به من احساس تو

میمیرم میمیرم میمیرم

حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست

تویی دلواپس من حواسم نیست

حواسم نیست شدی همه کس من

حواسم نیست تویی دلواپس من

حواسم نیست

همه دیدن که میخندم وقتی اینجایی

همه دیدن که میمیرم وقتی تنهایی واقعی بود

ته چشمات هر چه میدیدی

هرچی خوندم هرچی گفتم هرچی میشنیدی

حواسم نیست شدی همه کس من حواسم نیست

تویی دلواپس من حواسم نیست

حواسم نیست شدی همه کس من

حواسم نیست تویی دلواپس من

حواسم نیست

https://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو دانلود آهنگ باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو متن آهنگ باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو دانلود آهنگ جدید باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو Download Music دانلود آهنگ دانلود اهنگ باز خوندم واسه تو همون جوری هنوز موندم واسه تو میمیرم بگی داره احساستو میمیرم میمیرم میمیرم هواسم نیس شدی همه کس من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب