loading...

موزیک خفن

سفر یه شعره سفر یه قصه است سفر رهایی از فصل غصه است با من سفر کن دریا به دریا ساحل به ساحل تا اوج رویا با من سفر کن دریا به دریا ساحل به ساحل تا اوج رویا سفر عبور از مرز تکراره هر جای تازه دنیایی د

حسین بازدید : 45 سه شنبه 07 خرداد 1398

سفر یه شعره سفر یه قصه است سفر رهایی از فصل غصه است

با من سفر کن دریا به دریا ساحل به ساحل تا اوج رویا

با من سفر کن دریا به دریا ساحل به ساحل تا اوج رویا

سفر عبور از مرز تکراره هر جای تازه دنیایی داره

پرنده ای باش با بال پرواز پر کن فضا رو با شعر و آواز

پرنده ای باش با بال پرواز پر کن فضا رو با شعر و آواز

کاشکی تو باشی همسفر من تا بینهایت بال و پر من

سفر همیشه همسفر میخواد دل کندن از غم بال و پر میخواد

بال و پر میخواد سفر همیشه همسفر میخواد

دل کندن از غم بال و پر میخواد بال و پر میخواد

سفر یه شعره . سفر یه قصه است سفر رهایی از فصل غصه است

 

با من سفر کن دریا به دریا ساحل به ساحل تا اوج رویا

با من سفر کن دریا به دریا ساحل به ساحل تا اوج رویا

کاشکی تو باشی همسفر من تا بینهایت بال و پر من

سفر همیشه همسفر میخواد دل کندن از غم بال و پر میخواد

بال و پر میخواد سفر همیشه همسفر میخواد

دل کندن از غم بال و پر میخواد بال و پر میخواد عاشقم باش

 

http://muzicir.com

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 5:06 - 2.92 MB







برچسب ها سفر یه شعره سفر یه قصه است سفر رهایی از فصل غصه است با من سفر کن دریا به دریا ساحل به ساحل تا اوج رویا سفر عبور از مرز تکراره هر جای تازه دنیایی داره پرنده ای باش با بال پرواز پر کن فضا رو با شعر و آواز کاشکی تو باشی همسفر من تا بینهایت بال و پر من سفر همیشه همسفر میخواد دل کندن از غم بال و پر میخواد بال و پر میخواد سفر همیشه همسفر میخواد دل کندن از غم بال و پر میخواد بال و پر میخواد سفر یه شعره . سفر یه قصه است سفر رهایی از فصل غصه است دل کندن از غم بال و پر میخواد بال و پر میخواد عاشقم باش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب