loading...

موزیک خفن

قبل اون این زندگی برای من هیچ حرف تازه ای نداشت وقتی عاشقی محاله هیچ کسی بیاد تو قلب تو بشینه جاش اون حرف زدناش طرز نگاش پشت در صدای پاش ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش ای وای دارم عا

حسین بازدید : 7 سه شنبه 07 خرداد 1398

قبل اون این زندگی برای من هیچ حرف تازه ای نداشت

وقتی عاشقی محاله هیچ کسی بیاد تو قلب تو بشینه جاش

اون حرف زدناش طرز نگاش پشت در صدای پاش

ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش

ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد

که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد

ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد

 

که بردم همه رو از یاد

♫♫♫

… اگه یه وقتایی زیادی روت حساسم

اگه باعث شدی که هیچ کسو به غیر چشمای تو که تموم دنیای منه نشناسم

بیماره دلم نمیزاره دلم بیخیال غم همیشه پشتتم

تو هم جایی نرو بینمون دوری بیاد دلو دادم دست باد ای داد بیداد

اون حرف زدناش طرز نگاش پشت در صدای پاش

ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش

ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد

که بردم همه رو از یاد ای داد بیداد

ای وای دارم عاشق میشم انگار چشات چه کاری دستم داد

که بردم همه رو از یاد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل قربون حرف زدناش طرز نگاش متن آهنگ قربون حرف زدناش طرز نگاش دانلود آهنگ دانلود آهنگ قربون حرف زدناش طرز نگاش با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی قربون حرف زدناش طرز نگاش متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول قربون حرف زدناش طرز نگاش دانلود آهنگ بیکلام قربون حرف زدناش طرز نگاش دانلود آهنگ جدید قربون حرف زدناش طرز نگاش Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب