loading...

موزیک خفن

متن آهنگ حرف حق حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابدمتن آهنگ حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابدتاشدش غم از تو رد دراشتباهیدیگه از تو سیر شدم ازکارات دلگیر شدم این منو این بی

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 08 خرداد 1398



متن آهنگ حرف حق

حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد

متن آهنگ حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد

حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد

تاشدش غم از تو رد دراشتباهی

دیگه از تو سیر شدم ازکارات دلگیر شدم این منو این بیپناهی

بیخودی نگام نکن باچشات سیام نکن نمیخواد بهم بگی که بیگناهی

این تو و این رو سیاهی

دلمو باحرفات انقده سر نگردون یانبر به چشمه یا تشنه برنگردون



اگه میدید منو مجنون چنین اواره و گریون غمو غصه اینراهو دیگه میکرد فراموش

اگه میدید عزابم رو سلام بیجوابم رو لباس غم میپوشیدو واسم میشد سیه پوش

دلمو باحرفات انقده سر نگردون یانبر به چشمه یا تشنه برنگردون

دلمو باحرفات انقده سر نگردون یانبر به چشمه یا تشنه برنگردون

جان ماشاله

تو شهر خود غریبم من زشادی بینصیبم من

به این روز سیه افتاده ام من

چه سرگردون چه گمراهم

جای صبح در ته چاهم

که از چاله به چاه افتاده ام من

خدایا خدایا طالعم شومه مگه عمرم لب بومه

یه دم ما رو دیگه درده برام گریه حرومه

امیدم نقش برخوابه عروس بخت من خوابه

بدنیا دل نمیبندم که دنیا بیغبونه

دلمو باحرفات انقده سر نگردون

یانبر به چشمه یا تشنه برنگردون
http://www.gap8.ir/yassari-9/







برچسب ها دانلود آهنگ حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد دانلود آهنگ جدید حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد متن آهنگ حرف حق نمیشه زد میگم اینو تا ابد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب