loading...

موزیک خفن

متن آهنگهای افشین اذری,Afshin Azari,,متن آهنگ,تکست آهنگ,متن ترانه,متن آهنگ جدید,آهنگ عاشقانه,Lyrics Music Afshin Azari ,Text Music,متن آهنگ اگه منو میخواستی افشین آذریLyrics Music Afshin Azari Age Man

حسین بازدید : 17 پنجشنبه 09 خرداد 1398




متن آهنگهای افشین اذری,Afshin Azari,,متن آهنگ,تکست آهنگ,متن ترانه,متن آهنگ جدید,آهنگ عاشقانه,Lyrics Music Afshin Azari ,Text Music,



متن آهنگ اگه منو میخواستی افشین آذری
Lyrics Music Afshin Azari Age Mano Mikhasti

متن آهنگ اگه منو میخواستی افشین آذری

ترانه و شعر آهنگ اگه منو میخواستی افشین آذری

دارم میرم دوباره نگاهم نکن ستاره خیال نکن محبت دلم واست میاره
دیگه بریدم از تو منو فراموشم کن بشم یه شمعه روشن دوباره خاموشم کن خاموشم کن


اگه منو میخواستی پیشه خودم می موندی آخه چرا زندگیمو آتیش زدی سوزوندی

اگه منو میخواستی تو پیشه خودم می موندی
آخه چرا زندگیمو آتیش زدی سوزوندی , آتیش زدی سوزوندی

تکست آهنگ اگه منو میخواستی افشین آذری

خیال نکن که شبها قصه ی خوابی میگم سفر چشاش به راهه راه درازی میرم
یه جا که قیمته عشق به قیمته هوس نیست

یه جا که رنگه غصش مثه رنگ قفس نیست , قفس نیست
اگه منو میخواستی پیشه خودم می موندی آخه چرا زندگیمو آتیش زدی سوزوندی

اگه منو میخواستی تو پیشه خودم می موندی
آخه چرا زندگیمو آتیش زدی سوزوندی , آتیش زدی سوزوندی

اگه منو میخواستی پیشه خودم می موندی آخه چرا زندگیمو آتیش زدی سوزوندی
اگه منو میخواستی تو پیشه خودم می موندی آخه چرا زندگیمو آتیش زدی سوزوندی



faratext.com







برچسب ها متن آهنگهای افشین اذری Afshin Azari متن آهنگ تکست آهنگ متن ترانه متن آهنگ جدید آهنگ عاشقانه Lyrics Music Afshin Azari Text Music متن آهنگ اگه منو میخواستی افشین آذری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب