loading...

موزیک خفن

Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بدبیاری از آرش دلفان ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بدبیاری از آرش دلفان ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام بدبیاری از آرش دلفان,متن آهنگ,بدبیاری از آرش دلفان,متن آهنگ بد

حسین بازدید : 37 جمعه 10 خرداد 1398

Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بدبیاری از آرش دلفان ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بدبیاری از آرش دلفان ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام بدبیاری از آرش دلفان,متن آهنگ,بدبیاری از آرش دلفان,متن آهنگ بدبیاری از آرش دلفان ,دانلود آهنگ بدبیاری از آرش دلفان با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید بدبیاری از آرش دلفان,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود
آخر روزای خوبمون،که گریه زاری بود
روزهای بد میرنو روزهای بدتر میان
از دل غم زده ی من نمیدونم چی میخواد

روزگارچرخیدو من اسیر درمان شدم
توی بدبیاریام راهی زندان شدم
خلاصه ای روزگار،خنجرتو به ما زدی
ولی من با این غزل
میگم که اشتباه زدی
حالا اشک خون به چش اینو واست میخونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم

♫♫♫♫♫♫

 

♫♫♫♫♫♫

ما که بختمون از اول بخت بدبیاری بود
آخر روزای خوبمون،که گریه زاری بود
روزهای بد میرنو روزهای بدتر میان
از دل غم زده ی من نمیدونم چی میخواد

روزگارچرخیدو من اسیر درمان شدم
توی بدبیاریام راهی زندان شدم
خلاصه ای روزگار،خنجرتو به ما زدی
ولی من با این غزل
میگم که اشتباه زدی
حالا اشک خون به چش اینو واست میخونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم
الهی دستت بشکنه که خنجرت خورد به جونم

msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل بدبیاری از آرش دلفان کد آهنگ پیشواز همراه اول بدبیاری از آرش دلفان دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام بدبیاری از آرش دلفان متن آهنگ بدبیاری از آرش دلفان متن آهنگ بدبیاری از آرش دلفان دانلود آهنگ بدبیاری از آرش دلفان با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید بدبیاری از آرش دلفان دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب