loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید اددی عطار به نام حس میکنم,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ,اددی عطار به نام حس میکنم,متن آهنگ اددی عطار به نام حس میکنم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اددی عطار به نام حس میکنم ,کد آهنگ پ

حسین بازدید : 61 جمعه 10 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید اددی عطار به نام حس میکنم,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ,اددی عطار به نام حس میکنم,متن آهنگ اددی عطار به نام حس میکنم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اددی عطار به نام حس میکنم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول اددی عطار به نام حس میکنم ,دانلود آهنگ بیکلام اددی عطار به نام حس میکنم,دانلود آهنگ اددی عطار به نام حس میکنم با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,


متن آهنگ جدید اددی عطار به نام حس میکنم

متن آهنک حس میکنم از اددی عطار

♫♫♫

چه دل سنگه چه بی رحمه

♫♫♫

حس میکنم داری میری

فاصله بین من وتو افتاده تو هم گیری

این قلب منه که داره میشکنه زیر پا له شده و از حسای تو سرتره



چشمم بازه ولی کورم آخه من به ندیدن تو مجبورم

قلب تو که زمین میخوره تو سینه سنگ شده و

از خوبی هام زود می بره



چه دل سنگه چه بی رحمه

دل خونم پر رنجه نمی دونم به کی بگم

خدا هم با ما می جنگه تو بد کردی ولم کردی

گلم با من چقد سردی نمی دونم به کی بگم

خدایا پشت به من کردی


texahang.org







برچسب ها دانلود آهنگ جدید اددی عطار به نام حس میکنم Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ اددی عطار به نام حس میکنم متن آهنگ اددی عطار به نام حس میکنم کد آهنگ پیشواز ایرانسل اددی عطار به نام حس میکنم کد آهنگ پیشواز همراه اول اددی عطار به نام حس میکنم دانلود آهنگ بیکلام اددی عطار به نام حس میکنم دانلود آهنگ اددی عطار به نام حس میکنم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب