loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ بستکی من همدم تو,    دانلود آهنگ جهرمی تو گل نرگسی,    تو گل نرگسی من شبنم تو ترانه جهرمی,    دانلود آهنگ بستکی از اینجا تا

حسین بازدید : 101 سه شنبه 14 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ بستکی من همدم تو
,    دانلود آهنگ جهرمی تو گل نرگسی
,    تو گل نرگسی من شبنم تو ترانه جهرمی
,    دانلود آهنگ بستکی از اینجا تا به شیراز خیلی راهه
,    دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو
,    علي موسي زاده من همدم تو
,    دانلود اهنگ قدیمی از اینجا تا به شیراز خیلی راهه
,    دانلود آهنگ گل نرگس از علی موسی زاده
,    آهنگ علی موسی زاده از اینجا تا به شیراز

http://nakaman1.ir/

از اینجا تا به شیراز خیلی راهه

زمینش نقره و خاکش طلاهه

از اینجا تا به شیراز خیلی راهه

زمینش نقره و خاکش طلاهه

من همدم تو تو گل نرگسی

من شبنم تو تو گل نرگسی …

به سفای سفر که میروی تو

به هر راه میروی خدا دل میبری تو

من همدم تو تو گل نرگسی

من شبنم تو تو گل نرگسی

من همدم تو تو گل نرگسی

من شبنم تو تو گل نرگسی

چراغ خانه زنن آبادی خانه زنن

هم خوبن و هم بدن

چراغ خانه زنن آبادی خانه زنن

هم خوبن و هم بدن

چراغ خانه زنن آبادی خانه زنن

هم خوبن و هم بدن

زن بگو ناز نازی بگو ..

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ بستکی من همدم تو دانلود آهنگ جهرمی تو گل نرگسی تو گل نرگسی من شبنم تو ترانه جهرمی دانلود آهنگ بستکی از اینجا تا به شیراز خیلی راهه دانلود اهنگ شیرازی تو گل نرگسی من شبنم تو علي موسي زاده من همدم تو دانلود اهنگ قدیمی از اینجا تا به شیراز خیلی راهه دانلود آهنگ گل نرگس از علی موسی زاده آهنگ علی موسی زاده از اینجا تا به شیراز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب