loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ امشب کدوم ستاره دلشوره هامو داره,    متن آهنگ یلدا محمد معتمدی,    دانلود آهنگ ستاره من محمد معتمدی,    دانلود آهنگ یلدا مح

حسین بازدید : 67 چهارشنبه 15 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ امشب کدوم ستاره دلشوره هامو داره
,    متن آهنگ یلدا محمد معتمدی
,    دانلود آهنگ ستاره من محمد معتمدی
,    دانلود آهنگ یلدا محمد معتمدی با کیفیت 320
,    دانلود قطعه ستاره من محمد معتمدی
,    دلم دوباره نبودنش رو بهونه کرده
,    شبای چله صدام میلرزه دلم میگیره
,    اهنگ چله
,    دانلود اهنگ یلدا محمد سیحونی

,   

متن آهنگ یلدا محمد معتمدی

توو چله ی من امسال کدوم شعر و کدوم فال

باز یاد اونو زنده کرده

حافظ بگو کدوم فال کدوم روزو کدوم سال اونی که رفته برمیگرده

آی اونی که رفته برمیگرده

امشب کدوم ستاره دلشوره هامو داره دلواپس لبخند اونه

کئوم جاده دوباره اونو با یک اشاره تا پشت این در میرسونه

آه تا پشت این در میرسونه

توو چله ی هر سال من یه جای خالیه که پر نمیشه

حافظ نگو توو فال من جدایی افتاده برا همیشه

توو چله ی هر سال من یه جای خالیه که پر نمیشه

حافظ نگو توو فال من جدایی افتاده برا همیشه

شبای چله صدام میلرزه دلم میگیره

شبای چله خاطره هاشو ازم میگیره

دلم دوباره نبودنش رو بهونه کرده

یه عمره میگن اونی که رفته برنمیگرده

برنمیگرده

 

http://sakhamusic.ir/mohammad-motamedi-yalda/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ امشب کدوم ستاره دلشوره هامو داره متن آهنگ یلدا محمد معتمدی دانلود آهنگ ستاره من محمد معتمدی دانلود آهنگ یلدا محمد معتمدی با کیفیت 320 دانلود قطعه ستاره من محمد معتمدی دلم دوباره نبودنش رو بهونه کرده شبای چله صدام میلرزه دلم میگیره اهنگ چله دانلود اهنگ یلدا محمد سیحونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب