loading...

موزیک خفن

, دانلود آهنگ تورال صدالی , دانلود اهنگ تورال صدالی گجلر , آلبوم تورال صدالی , دانلود. تمام اهنگ های تورال صدالی , پخش آنلاین آهنگهای تورال صدا

حسین بازدید : 127 جمعه 17 خرداد 1398



,    دانلود آهنگ تورال صدالی
,    دانلود اهنگ تورال صدالی گجلر
,    آلبوم تورال صدالی
,    دانلود. تمام اهنگ های تورال صدالی
,    پخش آنلاین آهنگهای تورال صدالی
,    دانلود ترانه‌ های تورال صدالی
,    دانلود اهنگ تورال صدالی منه لاییقسن
,    دانلود اهنگ تورال صدالی خیانت
,    کانال تورال صدالی

,    دانلود آهنگ آذری تورال صدالی به نام منه لاییقسن

متن دانلود آهنگ آذری تورال صدالی به نام منه لاییقسن  :

اینانمیرام سنن اوزاقلاردا بیر گون اوزوم گولسه گولردیم من
– باور نمیکنم با دوری از تو یک روز لبخندی زده باشم

ایندی آیری آیری یاشیریخ کی ، سندن آیری قالسام اولردیم من
– اما الان از هم جدا زندگی میکنیم با اینکه اگر یک لحظه از تو جدا میشدم ، میمیردم

ایندی اولموشم خبرین یوخدو ، سوگی سانکی نیشانگاهدی اوخدو
– تو خبر نداری من مردم ، عشق تو مثل تیرو نشان است

سنی منی قدر سون تاپیلماز ، بونو بیلیرم کی عاشیقین چوخدو
هیچکس تورو مثل من دوست نخواهد داشت ، اما اینو میدونم که خیلیا عاشقتن

سن منیم سودیگیم اینسانسان ، منه لاییقسن منه لاییقسن
تو عشق منی ، لایق منی

خسته لنمیشم منه درمانسان، منه عاشیقسن منه عاشیقسن
– درمان درد من تویی ، عاشق من تویی
سن منیم سودییم انسانسان منه لایق سن

خسته لنمیشم منه درمانسان، منه عاشیقسن منه عاشیقسن
– درمان درد من تویی ، عاشق من تویی
سن منیم سودییم انسانسان منه لایق سن

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

http://www.tamnamusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ تورال صدالی دانلود اهنگ تورال صدالی گجلر آلبوم تورال صدالی دانلود. تمام اهنگ های تورال صدالی پخش آنلاین آهنگهای تورال صدالی دانلود ترانه‌ های تورال صدالی دانلود اهنگ تورال صدالی منه لاییقسن دانلود اهنگ تورال صدالی خیانت کانال تورال صدالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب