loading...

موزیک خفن

یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راستیه مادر از تبار نور دار و ندارم همیناستتو لحظه های تنهایی محرم راز من توییتو اوج دل شکستگی تنها پناه من توییوقتی حسابی ابریم سر روی شونه ات میذارمبازم مثل

حسین بازدید : 57 جمعه 17 خرداد 1398




یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست
یه مادر از تبار نور دار و ندارم همیناست
تو لحظه های تنهایی محرم راز من تویی
تو اوج دل شکستگی تنها پناه من تویی
وقتی حسابی ابریم سر روی شونه ات میذارم
بازم مثل بچگی ها همش بهونه میارم
مثل همون بچگی ها که بر نمی گرده دیگه
میشم همون که دردشو جز تو به هیچ کی نمیگه


میخوام همیشه اون دعات پشت و پناه من باشه
نگاه مهربون تو گرمی راه من باشه

 مادر

یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست
یه مادر از تبار نور دار و ندارم همیناست
تو لحظه های تنهایی محرم راز من تویی
تو اوج دل شکستگی تنها پناه من تویی
وقتی حسابی ابریم سر روی شونه ات میذارم
بازم مثل بچگی ها همش بهونه میارم
مثل همون بچگی ها که بر نمی گرده دیگه
میشم همون که دردشو جز تو به هیچ کی نمیگه
میخوام همیشه اون دعات پشت و پناه من باشه
نگاه مهربون تو گرمی راه من باشه





منبع:
mynextmelody.ir








برچسب ها دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست دانلود آهنگ جدید یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست کد آهنگ پیشواز همراه اول یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه لقمه نون یه کاسه ماست یه دل خوش یه حرف راست Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب