loading...

موزیک خفن

با تموم یکدلی تو بمون برای مندودلی هامو ببخشبگذر از خطای مناگه تردید به عشقخیمه زد تو باورماگه فکر رفتن توگذشته از سرماگه فکر رفتن توگذشته از سرمتو دلیل بودنیتویی اون اوج نیازروی قله دلتواسه من خونه ب

حسین بازدید : 441 جمعه 17 خرداد 1398


با تموم یکدلی تو بمون برای من
دودلی هامو ببخش
بگذر از خطای من
اگه تردید به عشق
خیمه زد تو باورم
اگه فکر رفتن تو
گذشته از سرم
اگه فکر رفتن تو
گذشته از سرم
تو دلیل بودنی
تویی اون اوج نیاز
روی قله دلت


واسه من خونه بساز

 با تموم یکدلی

لحظه ندیدنت
آخر راه منه
پل برگشتنمو
هجرت تو میشکنه
پل برگشتنمو
هجرت تو میشکنه
تو عبور صخره‌ها
از خودم که بگذرم
ولی دستای تورو
عاشقونه می‌برم
تو ستاره‌ای برام
بی تو شب تاریکیه
تو سکوت چشم تو
دیگه خوندنم چیه
چی میشد عاقبتم
بی تو تواین همه راه
روی تردید
دلم خط بکش خط سیاه
چی میشد عاقبتم
بی تو تواین همه راه
روی تردید
دلم خط بکش خط سیاه




منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها متن آهنگ با تموم یکدلی تو بمون برای من دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول با تموم یکدلی تو بمون برای من دانلود آهنگ جدید با تموم یکدلی تو بمون برای من دانلود آهنگ با تموم یکدلی تو بمون برای من با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام با تموم یکدلی تو بمون برای من با تموم یکدلی تو بمون برای من دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تموم یکدلی تو بمون برای من Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب