loading...

موزیک خفن

اگه حتی عطر دستای تو از یادم برهیا اگه خورشید چشمای تو از یادم برهدل من تورو میخواد ( ۴ مرتبه )هر جای دنیا که باشیدل من تو رو میخواداونور ابرا که باشیدل من تو رو میخوادتو برام کعبه عشقیتوبرام قبله حاج

حسین بازدید : 59 جمعه 17 خرداد 1398



اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره
یا اگه خورشید چشمای تو از یادم بره
دل من تورو میخواد ( ۴ مرتبه )
هر جای دنیا که باشی
دل من تو رو میخواد
اونور ابرا که باشی
دل من تو رو میخواد
تو برام کعبه عشقی
توبرام قبله حاجت
از تو گفتن با تو موندن
واسه من شده عادت



 دل من تو رو میخواد

دل من تو رو میخواد ( ۴ مرتبه )
اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره
یا اگه خورشید چشمای تو از یادم بره
دل من تورو میخواد ( ۴ مرتبه )
هر جای دنیا که باشی
دل من تو رو میخواد
اونور ابرا که باشی
دل من تو رو میخواد
تو برام کعبه عشقی
توبرام قبله حاجت
از تو گفتن با تو موندن
واسه من شده عادت




منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره دانلود آهنگ بیکلام اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره متن آهنگ اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره دانلود آهنگ متن آهنگ اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره کد آهنگ پیشواز ایرانسل اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول اگه حتی عطر دستای تو از یادم بره Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب