loading...

موزیک خفن

دانلود ترانه آهسته تر برو نیکرام,متن ترانه آهسته تر برو نیکرام ,آهنگ آهسته تر برو نیکرام,تکست آهنگ آهسته تر برو نیکرام,دانلود آهنگ آهسته تر برو نیکرام کیفیت 320

حسین بازدید : 519 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ آهسته تر برو نیکرام www.xni3e.ir
Lyrics Music Nikram Ahestetar Boro
متن آهنگ آهسته تر برو نیکرام
ترانه و شعر آهنگ آهسته تر برو نیکرام
آهسته تر برو آهسته تر برو نمیخوام که بشنوم آهنگ رفتنو
آهسته تر برو نمیخوام که حس کنم در خود شکستنو , آهسته تر برو آهسته تر برو
بالم اگر شکست پرواز نمیکنم وقتی دلم شکست ابراز نمیکنم , ابراز نمیکنم
رنجانده ام تو را انکار نمیکنم در بی گناهیم اصرار نمیکنم , اصرار نمیکنم
بس کن جدایی و برگرد به خونه این خونه بدونه تو نذار سرد بمونه , نذار سرد بمونه
بس کن جدایی و برگرد به خونه این خونه بدونه تو نذار سرد بمونه , نذار سرد بمونه
تکست آهنگ آهسته تر برو نیکرام


با آتشه بد عهد اگر سوختم من پیمان شکنی را نیاموخته ام من
با آتشه بد عهد اگر سوختم من پیمان شکنی را نیاموخته ام من
پر پر شده دلم باور نمیکنم بی شمعه محفلم باور نمیکنم , باور نمیکنم
با صبر رو با سکوت من سر نمیکنم خود را بدونه تو باور نمیکنم , باور نمیکنم
بس کن جدایی و برگرد به خونه این خونه بدونه تو نذار سرد بمونه , نذار سرد بمونه
بس کن جدایی و برگرد به خونه این خونه بدونه تو نذار سرد بمونه , نذار سرد بمونه
میدونم میونه ما جز هم بستگی نیست زندگی بدونه هم غیر از خستگی نیست
وقتی که تو قلبه ما جز دلبستگی نیست زندگی بدونه هم غیر از خستگی نیست
بس کن جدایی و برگرد به خونه این خونه بدونه تو نذار سرد بمونه , نذار سرد بمونه
بس کن جدایی و برگرد به خونه این خونه بدونه تو نذار سرد بمونه , نذار سرد بمونه
**

http://www.faratext.com







برچسب ها دانلود ترانه آهسته تر برو نیکرام متن ترانه آهسته تر برو نیکرام آهنگ آهسته تر برو نیکرام تکست آهنگ آهسته تر برو نیکرام دانلود آهنگ آهسته تر برو نیکرام کیفیت 320 دانلود آهنگ آهسته تر برو نیکرام کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهسته تر برو نیکرام متن آهنگ آهسته تر برو نیکرام کد پیشواز همراه اول آهسته تر برو نیکرام کد آهنگ آهسته تر برو نیکرام دانلود موزیک ویدیو آهسته تر برو نیکرام کد موزیک آهسته تر برو نیکرام ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ با لینک مستقیم آهسته تر برو نیکرام دانلود آهنگ جدید آهسته تر برو نیکرام بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ جدید آهسته تر برو نیکرام ljk Hik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب