loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ دلداده پازل باند با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلداده پازل باند ,دلداده پازل باند,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول

حسین بازدید : 27 شنبه 18 خرداد 1398



*-*-* متن اهنگهای مجاز ایرانی *-*-*
/ متن آهنگ عاشقانه / متن ترانه / متن شعر موزیک / سایت موزیک /  متن آهنگهای پازل بند /


متن آهنگ دلداده پازل باند
Lyrics Music Puzzle Band Del Dade

متن آهنگ دلداده پازل باند

ترانه و شعر آهنگ دلداده پازل باند

عاشقی کردم که بشی یارم منه مجنون از تو دست بر ندارم
عاشقی کردی که بشم سرمست منه دلداده حواسم پی چشات هست

آخه دلمو میبری دوباره دله من دل بیقراره هوایی میشم عزیزم سر به سر دلم میذاره


دله دیوونمو میبری هر دم تو شدی دوای دردم خطو نشون کشیدم که دل به دلت ببندم

همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست مثه تو دیوونه تر تویه دیوونگیای منه دیوونه مگر هست

جانم جانم ای جان , جان جانم ای جان , جانم جانم ای جان , هی جان جانم ای جان

تکست آهنگ دلداده پازل باند

آتشی دارم تویه این سینه که دلم هر شب تو رو میبینه
آهسته آهسته میای به سمته من پرسون و پرسون وای میپرسی حاله من
من که دیوونمو مجنونمو مستم وای عاشقه دیوونگیای تو هستم جان

همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست مثه تو دیوونه تر تویه دیوونگیای منه دیوونه مگر هست

جانم جانم ای جان , جان جانم ای جان , جانم جانم ای جان , هی جان جانم ای جان



منبع: faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ دلداده پازل باند با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلداده پازل باند دلداده پازل باند متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول دلداده پازل باند دانلود آهنگ جدید دلداده پازل باند دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دلداده پازل باند دانلود آهنگ بیکلام دلداده پازل باند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب