loading...

موزیک خفن

حرف بزن حرفای تو آرامشه من واست میخونم تو اصلا گوش نده ها باشه خب بد کردم💔 قسم به بودنت که بودی بهترین دارم باز چرت میگم بی خیال بگذریم  💔🥀🥀 بی خیال بگذریم تو الان یار داری همینجوری پیش ب

حسین بازدید : 29 یکشنبه 19 خرداد 1398

حرف بزن حرفای تو آرامشه

من واست میخونم تو اصلا گوش نده ها

باشه خب بد کردم💔

قسم به بودنت که بودی بهترین

دارم باز چرت میگم

بی خیال بگذریم

 

💔🥀🥀

بی خیال بگذریم تو الان یار داری

همینجوری پیش بره شش ماه دیگه بارداری😏🥀

بی خیال بگذریم به درک عاشقتم

به درک الان دیگه من عشق سابقتم

به درک ضرر داره داد بزنم

تش مرگه💔💔

انقدی داد میزنم قلب بمیره پرپر شه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول حرف بزن حرفای تو آرامشه دانلود آهنگ جدید حرف بزن حرفای تو آرامشه کد آهنگ پیشواز ایرانسل حرف بزن حرفای تو آرامشه دانلود آهنگ بیکلام حرف بزن حرفای تو آرامشه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود ریمیکس حرف بزن حرفای تو آرامشه متن آهنگ حرف بزن حرفای تو آرامشه دانلود آهنگ حرف بزن حرفای تو آرامشه با کیفیت 320 دانلود لینک مستقیم آهنگ حرف بزن حرفای تو آرامشه حرف بزن حرفای تو آرامشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب