loading...

موزیک خفن

حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین نمیاد بالا نفس تو فقط بیا ببین بودنت نبض منه نباشی نمیزنه تند تند پیشم بیا قلبم بد میزنه نفس بدون تو بنده دلم همیشه میل

حسین بازدید : 2357 چهارشنبه 22 خرداد 1398

دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,جدید ترین آهنگ 98,دانلود آهنگ بیکلام حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین,دانلود موزیک,کد پیشواز ایرانسل حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین ,کد پیشواز همراه اول حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین ,دانلود ترانه های جدید,دانلود آهنگ حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین,متن آهنگ حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین ,دانلود ریمیکس حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین,موسیقی ایرانی,دانلود اهنگ مجاز,دانلود آهنگ,

 

 

حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین

نمیاد بالا نفس تو فقط بیا ببین

بودنت نبض منه نباشی نمیزنه

تند تند پیشم بیا قلبم بد میزنه

نفس بدون تو بنده

دلم همیشه میلرزه💓

آهای دلیل نفسهام بیای دلم نمیترسه

بهترین حادثه بود برای من

درگیر شد با چشات نگاه من

تو شدی تنها انتخاب من

تو شدی باعث افتخار من💞

 







برچسب ها دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 دانلود آهنگ بیکلام حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین دانلود موزیک کد پیشواز ایرانسل حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین کد پیشواز همراه اول حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین دانلود ترانه های جدید دانلود آهنگ حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین متن آهنگ حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین دانلود ریمیکس حال و روزمو ببین پرپر شدم ببین موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب