loading...

موزیک خفن

نگهبان سر گهواره من تویی مادر حلال چاره ی من چه شبهایی تو را بی تاب کردم خودم خفتم تو را بی خوب کردم مادر خودم خفتم تو را بی خوب کردم مادر مهربانم مادر آرام جانم مادر مهربانم مادر آرام جانم مادر

حسین بازدید : 227 یکشنبه 26 خرداد 1398

نگهبان سر گهواره من تویی مادر حلال چاره ی من

چه شبهایی تو را بی تاب کردم خودم خفتم تو را بی خوب کردم مادر

خودم خفتم تو را بی خوب کردم مادر

مهربانم مادر آرام جانم مادر

مهربانم مادر آرام جانم مادر

تویی مادر تویی روح و روانم مادر

تویی مادر تویی روح و روانم مادر

 

آهنگ مادر از محمدرضا رحیمی

تقلید شده از : آهنگ مادر از علی براتی

سر شب تا سحر نازم کشیدی

همه خفتند تو بیداری کشیدی مادر

در آن لحظه که کارم گریه بوده 

کسی جز تو کنار من نبوده مادر

مهربانم مادر آرام جانم مادر

مهربانم مادر آرام جانم مادر

تویی مادر تویی روح و روانم مادر

تویی مادر تویی روح و روانم مادر

ستاره در هوا نقش نگینه 

خودم انگشتر و مادر نگینه مادر

خداوندا نگهدار نگین باش

که یار آول و آخر همینه مادر

که یار آول و آخر همینه مادر

مهربانم مادر آرام جانم مادر

مهربانم مادر آرام جانم مادر

تویی مادر تویی روح و روانم مادر

تویی مادر تویی روح و روانم مادر

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ مادر از محمدرضا رحیمی دانلود آهنگ مادر از محمدرضا رحیمی کیفیت 320 آهنگ های جدید دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم Download New Music متن آهنگ مادر از محمدرضا رحیمی دانلود آهنگ مادر از محمدرضا رحیمی بیکلام کد پیشواز همراه اول مادر از محمدرضا رحیمی آهنگ عاشقانه دانلود ریمیکس مادر از محمدرضا رحیمی دانلود آهنگ Mp3 مادر از محمدرضا رحیمی ایکس نایس تکست نایس کد پیشواز ایرانسل مادر از محمدرضا رحیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب