loading...

موزیک خفن

متن آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد ,دانلود آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد بیکلام,کد پیشواز همراه اول کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود ریمیک

حسین بازدید : 181 سه شنبه 28 خرداد 1398

متن آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد ,دانلود آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد بیکلام,کد پیشواز همراه اول کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود ریمیکس کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد,دانلود آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد,دانلود آهنگ نایاب,Download New Music,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد کیفیت 320,دانلود آهنگ Mp3 کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد,دانلود آهنگ,کد پیشواز ایرانسل کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد ,دانلود آهنگ درخواستی,

 

 

من دیوونم مردم میگن که برگردم ♬♫♪
حرف تو چشماتو قبل گفتن باور کردم ♬♫♪
من تقویمم پاییز از خواب بیدار می‌شه ♬♫♪
ابر بی بارونم عاشق بی عشق بی‌کار می‌شه ♬♫♪
کاش می‌شد بارون بیاد چتر من بارون می‌خواد ♬♫♪
دوست دارم دیوونه باشیم چون به دوتامون میاد ♬♫♪

 

upmusics.com


دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها متن آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد دانلود آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد بیکلام کد پیشواز همراه اول کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد دانلود آهنگ کمیاب دانلود ریمیکس کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد دانلود آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد دانلود آهنگ نایاب Download New Music دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد کیفیت 320 دانلود آهنگ Mp3 کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد دانلود آهنگ کد پیشواز ایرانسل کاش میشد بارون بیاد چتر من بارون میخواد دانلود آهنگ درخواستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب