loading...

موزیک خفن

  متن آهنگ نگاه کن شدی بهترین دلخوشی تو آخر با عشقت منو میکشی نباید هوات از سرم بپره آخه حال و هوام با تو این روزا خیلی بهتره بهتره که عمرم با تو بگذره چه اسمی از اسمت زیباتره فقط عشق تو

حسین بازدید : 63 جمعه 31 خرداد 1398

 

متن آهنگ

نگاه کن شدی بهترین دلخوشی

تو آخر با عشقت منو میکشی

نباید هوات از سرم بپره

آخه حال و هوام با تو این روزا خیلی بهتره

بهتره که عمرم با تو بگذره

چه اسمی از اسمت زیباتره

فقط عشق تو اینجوری دل میبره

عزیزم نمیذارم هیچوقت بهت بد بگذره

 

دنیارو میفهمم با من که تنهایی با من که تنهایی

رویای من اینجاست وقتی تو اینجایی وقتی تو اینجایی

خودم دلم خواسته تورو نگه دارم تورو نگه دارم

هرچی که دوست دارم کنار تو دارم هرچی که دوس دارم

دوست دارم

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام تو اینجایی

بگو که خواب و رویا نیست

دلم دلم به دیدنت خوشه

نفس نفس بکش کنارم

دلم از این دیوونه تر بشه

دنیارو میفهمم با من که تنهایی با من که تنهایی

رویای من اینجاست وقتی تو اینجایی وقتی تو اینجایی

خودم دلم خواسته تورو نگه دارم تورو نگه دارم

هرچی که دوست دارم کنار تو دارم هرچی که دوس دارم

دوست دارم

Download Song By Babak Jahanbakhsh - To Injaee

دانلود با کیفیت 320

حجم :9.00MB 

لینک کمکی 

منبع taj-music1.rzb.ir








برچسب ها دانلود آهنگ بابک جهانبخش به اسم تو اینجایی کد پیشواز ایرانسل بابک جهانبخش به اسم تو اینجایی دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ درخواستی دانلود ریمیکس بابک جهانبخش به اسم تو اینجایی Download New Music کد پیشواز همراه اول بابک جهانبخش به اسم تو اینجایی متن آهنگ بابک جهانبخش به اسم تو اینجایی دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ بابک جهانبخش به اسم تو اینجایی کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ بابک جهانبخش به اسم تو اینجایی بیکلام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب