loading...

موزیک خفن

تکست و متن آهنگ تکراری کامران مولاییText Music Kamran Molaei Tekrariتکست و متن آهنگ تکراری کامران مولاییترانه و شعر آهنگ تکراری کامران مولاییمیگی دست بردار بذار راحت شم بذار آروم از پیشه تو رد شممگه م

حسین بازدید : 461 شنبه 01 تیر 1398



تکست و متن آهنگ تکراری کامران مولایی
Text Music Kamran Molaei Tekrari

تکست و متن آهنگ تکراری کامران مولایی

ترانه و شعر آهنگ تکراری کامران مولایی

میگی دست بردار بذار راحت شم بذار آروم از پیشه تو رد شم
مگه میتونم بی تو آروم شم مگه میشه مثله تو بد شم

دیگه بی احساس نگو قسمت نیست اینکه میخوامت از رو عادت نیست
آخه بی انصاف دلم آشوبه چه جوری بی من حاله تو خوبه



من خونه ی احساسمو با عشقه تو ساختم
من نمیتونم واستم بری ببینم باختم من هنوزم عاشقتم

تو مگه چی شد که گرفتی فاصله با من
تو نگو توو این خونه دیگه جای تو یا من تو بری میمیرم از غم

تکست آهنگ تکراری کامران مولایی

نگو باید خاطره هام واسه همیشه پاک شه واست مهم نیست دله منه پشته سرت هلاک شه
نگو دیگه خسته شدی میلی به موندن نداری جوری که حتی نمیخوای منو به یادت بیاری

من خونه ی احساسمو با عشقه تو ساختم
من نمیتونم واستم بری ببینم باختم من هنوزم عاشقتم

تو مگه چی شد که گرفتی فاصله با من
تو نگو توو این خونه دیگه جای تو یا من تو بری میمیرم از غم




منبع فرا تکست







برچسب ها متن آهنگ کد آوای انتظار تکراری کامران مولایی متن آهنگ تکراری کامران مولایی تکست آهنگ کد آهنگ پیشواز تکراری کامران مولایی همراه اول دانلود آهنگ تکراری کامران مولایی کد آهنگ پیشواز تکراری کامران مولایی ایرانسل دانلود بیت / بیکلام تکراری کامران مولایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب