loading...

موزیک خفن

  دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم با بالاترین کیفیت   ترانه : مهرزاد امیرخانی ، موزیک : میلاد ترابی ، تنظیم : میلاد ترابی و آرمان موسی پور   این آهنگ تیتراژ سریال زخم می

حسین بازدید : 429 یکشنبه 02 تیر 1398

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم با بالاترین کیفیت

 

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، موزیک : میلاد ترابی ، تنظیم : میلاد ترابی و آرمان موسی پور

 

این آهنگ تیتراژ سریال زخم می باشد.

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

مرد که گریه میکنه کوه که غصه میخوره
یعنی هنوزم عاشقه یعنی دلش خیلی پُره
آدم که زخم قلبو با نمک دوا نمیکنه
عشقشو توی خلوتش شما صدا نمیکنه
وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم
همدرد پاییزم ، همراه این برگا ، اشکامو میریزم
اشکامو میریزم
شبیهته هرکی که زیر باروونه
شدم یه دیوونه ، که از تو میخونه، دلم زمستونه
دلم زمستونه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

♫♫♫♫♫♫

بگو به هردوتای ما یه فرصته دیگه برای زندگی میدی
بگو که حال و روز این صدای خسته ی گرفتمو تو فهمیدی
تورو خدا نگو دلت یه عالمه از اینکه عاشقه پشیمونه
بگو که زخم رو دلم کنار تو همیشه تا ابد نمیمونه
وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم
همدرد پاییزم ، همراه این برگا ، اشکامو میریزم
اشکامو میریزم
شبیهته هرکی که زیر باروونه
شدم یه دیوونه ، که از تو میخونه، دلم زمستونه
دلم زمستونه

 

http://pop-music.ir

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

دانلود با کیفیت 128 - 3.18 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.18 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام زخم

 







برچسب ها دانلود اهنگ یعنی هنوزم عاشقه محمد علیزاده وقتی تو غمگینی خیلی غم انگیزم متن دانلود آهنگ. دیوونه. علیزاده دانلود اهنگ شدم یه دیوونه که از تو میخونه دانلود آهنگ زخم از محمد علیزاده آهنگ شدم یه دیوونه که از تو آهنگ زخم محمد علیزاده تیتراژ دانلود آهنگ محمد علیزاده اشتباه دانلود موزیک ویدیو محمد علیزاده مرد که گریه میکنه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب