loading...

موزیک خفن

  هنوز شبها از فکرت در میرم هنوز با خودم درگیرمانقد سرت با همه جنگیدم که آخر رد میدممن تو رو دوست داشتم شدیدا دوستات هی جو میدناز صبح که پا میشم تا شب گیجم من واقعا ترسیدمتعطیلم تقریبا سربه هوام

حسین بازدید : 89 پنجشنبه 06 تیر 1398

 

هنوز شبها از فکرت در میرم هنوز با خودم درگیرم
انقد سرت با همه جنگیدم که آخر رد میدم
من تو رو دوست داشتم شدیدا دوستات هی جو میدن
از صبح که پا میشم تا شب گیجم من واقعا ترسیدم
تعطیلم تقریبا سربه هوام و سرد شبام بد گیرم

 

رد میدم تنبهم کرده دنیا تو اونوری من یه ور دیگه ام
وقتی چشم میندازم دوباره هی بهت میبینم کسی نیت برام
آخه عینت که همیشه شمع میخرید واسه کیکت
قبول همیشه همه چی نیست باب میلت
نگفتم از رو غرور اگه چشم ولی نمیخواستم
ببینم رو صورتت اشک ...

 

https://www.balmusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ مجید ادیب به نام آخرین پاکت دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ Download New Music دانلود ریمیکس مجید ادیب به نام آخرین پاکت دانلود آهنگ کمیاب دانلود موزیک مجید ادیب به نام آخرین پاکت دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ مجید ادیب به نام آخرین پاکت دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید مجید ادیب به نام آخرین پاکت دانلود موزیک دانلود بهترین اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب