loading...

موزیک خفن

  دانلود آهنگ بی من نتوانی این خط و نشان نازین   بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامشه جان باران ببارد عجب حاله خوشی شاید ندانی ولی باعث شی بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم ا

حسین بازدید : 83 سه شنبه 11 تیر 1398

 

دانلود آهنگ بی من نتوانی این خط و نشان نازین

 

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامشه جان

باران ببارد عجب حاله خوشی شاید ندانی ولی باعث شی

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامشه جان

باران ببارد عجب حاله خوشی شاید ندانی ولی باعث شی

 

در دله من افتاده عشقت زمین گیر شدم

سرِ تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم ای بهونه ی زندگی بی تو من بیقرارم

در دله من افتاده عشقت زمینگیر شدم

سرِ تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم ای بهونه ی زندگی بی تو من بیقرارم

 

پاپ ملو







برچسب ها دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ بی من نتوانی این خط و نشان نازین دانلود آهنگ جدید بی من نتوانی این خط و نشان نازین دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود ریمیکس بی من نتوانی این خط و نشان نازین Download New Music دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های نایاب متن آهنگ بی من نتوانی این خط و نشان نازین دانلود موزیک بی من نتوانی این خط و نشان نازین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب