loading...

موزیک خفن

X متن آهنگ دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا X دانلود ریمیکس دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا X دانلود آهنگهای ایرانی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود موزیک دلتنگ تو میشم

حسین بازدید : 262 سه شنبه 11 تیر 1398
X متن آهنگ دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا X دانلود ریمیکس دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا X دانلود آهنگهای ایرانی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود موزیک دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا X دانلود بهترین اهنگ X دانلود موزیک X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ جدید ایرانی X دانلود آهنگ X Download New Music X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ های نایاب X دانلود آهنگ دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا X دانلود آهنگ جدید دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا

دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا

کاشکی بفهمی عاشقم مریضمو تویی دوام

حرف میزنم من با خودم شاید که دیوونه شدم

چند ساعته قدم زدم فک میکنم که گم شدم

 

بگید برگرده قلب من یخ کرده بگید اونکه عاشقش بود یه گوشه تب کرده

بگید برگرده قلب من یخ کرده بگید اونکه عاشقش بود یه گوشه تب کرده

دانلود آهنگ دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا

شبا همش بیدارمو روی لبم سیگارمو

زود میشه زندگیم برات به عشق تو بیمارمو

همش برات دلواپسم آخه تویی همه کسم

دنیای من تویی فقط رو اسم تو خوردم قسم رو اسم تو خوردم قسم 

بگید برگرده قلب من یخ کرده بگید اونکه عاشقش بود یه گوشه تب کرده

بگید برگرده قلب من یخ کرده بگید اونکه عاشقش بود یه گوشه تب کرده

پاپ ملو

 







برچسب ها متن آهنگ دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا دانلود ریمیکس دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود موزیک دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ Download New Music دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا دانلود آهنگ جدید دلتنگ تو میشم شبا بارونی میشه باز هوا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب