loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ چه بگویم ای عشق,    دانلود اهنگ ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم,    دانلود اهنگ فرهام ای عشق,    دانلود آهنگ ای عشق با صدای

حسین بازدید : 113 پنجشنبه 13 تیر 1398


,    دانلود اهنگ چه بگویم ای عشق
,    دانلود اهنگ ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم
,    دانلود اهنگ فرهام ای عشق
,    دانلود آهنگ ای عشق با صدای فرهاد
,    ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم ریمیکس
,    اهنگ ای عشق تو تصمیم بگیری چ بگویم
,    آهنگ ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم ریمیکس
,    دانلود ریمیکس ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم
,    ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگوییم

 

تو ماهی وُ چشمونِ سیاهت؛ شبِ تارم●♪♫

چه حسِ عجیب وُ دل فریبی؛ به تو دارم!●♪♫

بینِ من وُ تو رازِ قشنگی ست؛ که عشق است..●♪♫

دل را؛ تو نباشی، به که باید بسپارم؟!●♪♫

دستم به تو وُ مویِ تو بند است، نگریزی!●♪♫

می دانم وُ می دانی عزیزم؛ که عزیزی!●♪♫

بی تو؛ نفسم نیست… بَسم نیست، یه عالم!●♪♫

تو؛ یک تنه جای من وُ عالم، همه چیزی…●♪♫

ای عشق! تو تصمیم بگیری؛ چه بگویم؟●♪♫

ملودی : فواد غفاری

دل را بِبَری تو به اسیری؛ چه بگویم؟!●♪♫

گیرم که دلم را نپذیری؛ چه بگویم؟●♪♫

از این دلِ تنگم؛ دل تنگت، چه بخواهد؟●♪♫

ای وای! دلم را تو نخواهی؛ که بخواهد؟!●♪♫

ای وای! دلم را نپذیری؛ چه بگویم؟ چه بگویم؟ چه بگویم؟●♪♫

من؛ فکرِ توأم… فکرِ تو… گر در تب وُ تابم●♪♫

تو، عشق… تو، شوقم…●♪♫

تو، شورم… تو، شرابم…●♪♫

بیدارم وُ در کارِ توأم؛ هر شب وُ هر شب…●♪♫

تا فکرِ تو اینجاست؛ حرام است! بخوابم، که بخوابم…●♪♫

شعر : حدیث دهقان

ای عشق! تو تصمیم بگیری؛ چه بگویم؟●♪♫

دل را بِبَری تو به اسیری؛ چه بگویم؟!●♪♫

گیرم که دلم را نپذیری؛ چه بگویم؟●♪♫

از این دلِ تنگم؛ دل تنگت، چه بخواهد؟●♪♫

تنظیم قطعه : مصطفی مومنی

ای وای! دلم را تو نخواهی؛ که بخواهد؟!●♪♫

ای وای! دلم را نپذیری؛ چه بگویم؟ چه بگویم؟ چه بگویم؟●♪♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

https://music-fa.com







برچسب ها دانلود اهنگ چه بگویم ای عشق دانلود اهنگ ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم دانلود اهنگ فرهام ای عشق دانلود آهنگ ای عشق با صدای فرهاد ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم ریمیکس اهنگ ای عشق تو تصمیم بگیری چ بگویم آهنگ ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم ریمیکس دانلود ریمیکس ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگوییم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب