loading...

موزیک خفن

X دانلود آهنگ نکنه دارم خواب میبینم X دانلود اهنگ شهرام صولتي نكنه دارم خواب ميبينم X دانلود اهنگ نکنه دارم خواب میبینم باز تورو بیتاب میبینم X دانلوداهنگ نکنه

حسین بازدید : 75 جمعه 14 تیر 1398

وقتي که صداي پاتو تو کوچمون شنيدم

باشوق عاشقانه بسوي تو دويدم

وقتي که مياي بخونه دلم ميشه ديونه

نکنه يه وقت بگيري باز تو ازم بهونه

نکنه دارم خواب ميبينم

باز تورو بيتاب ميبينم

بعد همه جداييها عشقو تو چشمات ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

شبارو مهتاب ميبينم

بين همه ستاره ها باز تو رو تنها ميبينم

 

نکنه که اون روز برسه که باز تو تنهام بذاري

نکنه که يکروزي بشه باز رو دلم پا بذاري

بهاي باتو بودنم براي من يه دنياس

اين دل ساده من بيتو هميشه تنهاس

نکنه دارم خواب ميبينم

باز تورو بيتاب ميبينم

بعد همه جداييها عشقو تو چشمات ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

شبارو مهتاب ميبينم

بين همه ستاره ها باز تو رو تنها ميبينم

وقتي که صداي پاتو تو کوچمون شنيدم

باشوق عاشقانه بسوي تو دويدم

وقتي که مياي بخونه دلم ميشه ديونه

نکنه يه وقت بگيري باز تو ازم بهونه

 

نکنه دارم خواب ميبينم

باز تورو بيتاب ميبينم

بعد همه جداييها عشقو تو چشمات ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

شبارو مهتاب ميبينم

بين همه ستاره ها باز تو رو تنها ميبينم

نکنه که اون روز برسه که باز تو تنهام بذاري

نکنه که يکروزي بشه باز رو دلم پا بذاري

نکنه که اون روز برسه که باز تو تنهام بذاري

نکنه که يکروزي بشه باز رو دلم پا بذاري

بهاي باتو بودنم براي من يه دنياس

اين دل ساده من بيتو هميشه تنهاس

نکنه دارم خواب ميبينم

باز تورو بيتاب ميبينم

بعد همه جداييها عشقو تو چشمات ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

شبارو مهتاب ميبينم

بين همه ستاره ها باز تو رو تنها ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

باز تورو بيتاب ميبينم

بعد همه جداييها عشقو تو چشمات ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

شبارو مهتاب ميبينم

بين همه ستاره ها باز تو رو تنها ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

باز تورو بيتاب ميبينم

بعد همه جداييها عشقو تو چشمات ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

شبارو مهتاب ميبينم

بين همه ستاره ها باز تو رو تنها ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

باز تورو بيتاب ميبينم

بعد همه جداييها عشقو تو چشمات ميبينم

نکنه دارم خواب ميبينم

شبارو مهتاب ميبينم

بين همه ستاره ها باز تو رو تنها ميبينم

http://myzahramusic.ir/







برچسب ها وقتي که صداي پاتو تو کوچمون شنيدم باشوق عاشقانه بسوي تو دويدم وقتي که مياي بخونه دلم ميشه ديونه نکنه يه وقت بگيري باز تو ازم بهونه نکنه دارم خواب ميبينم باز تورو بيتاب ميبينم بعد همه جداييها عشقو تو چشمات ميبينم شبارو مهتاب ميبينم بين همه ستاره ها باز تو رو تنها ميبينم نکنه که اون روز برسه که باز تو تنهام بذاري نکنه که يکروزي بشه باز رو دلم پا بذاري بهاي باتو بودنم براي من يه دنياس اين دل ساده من بيتو هميشه تنهاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب