loading...

موزیک خفن

متن آهنگ پروانه از محسن ابراهیم زاده چه میشه کرد برو دوراتو بزن برو بگردکی مثه من اینقده به بودن تو پیله کردحالا چی شد توو سرم زدی دلم بد حالی شدجات توو لحظه هایی که میشد کنارم باشی رفتی خالی شد پرو

حسین بازدید : 241 چهارشنبه 19 تیر 1398
متن آهنگ پروانه از محسن ابراهیم زاده

چه میشه کرد برو دوراتو بزن برو بگرد
کی مثه من اینقده به بودن تو پیله کرد
حالا چی شد توو سرم زدی دلم بد حالی شد
جات توو لحظه هایی که میشد کنارم باشی رفتی خالی شد

پروانه وار رفتی مگه حسِ من آخه کم شده
توی گوشی دیدن اسم تو هی تیکم شده


واسه این دیوونه دوری و نبودت سم شده

تکست آهنگ پروانه از محسن ابراهیم زاده


قابل نداشت میتونی بری بگی که دل نداشت
بشکنه این دستا که نمک نداشت
مگه این دل واسه تو چی کم گذاشت
نمیدونی توو نبودت دل با تنهایی چه کرد
اگه راه داره برات یه کاری کن یه جوری برگرد

پروانه وار رفتی مگه حسِ من آخه کم شده
توی گوشی دیدن اسم تو هی تیکم شده
واسه این دیوونه دوری و نبودت سم شده

 

منبع بالموزیک







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده به نام پروانه ایرانسل متن ترانه محسن ابراهیم زاده به نام پروانه تکست آهنگ کد آهنگ پیشواز محسن ابراهیم زاده به نام پروانه همراه اول شعر اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پروانه دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پروانه متن آهنگ متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پروانه محسن ابراهیم زاده به نام پروانه تکست اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پروانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب