loading...

موزیک خفن

      متن آهنگ ساحل از آرین و کارن خسته شدم از این نفس که بی تو آروم ندارهبغض عجیبی توو گلوم سر به سر من میذارهیه ساحل زخمی شدی تو وسعت دریای منکسی که زندگیشو داد به خاطر فردای منجا

حسین بازدید : 95 چهارشنبه 19 تیر 1398

 

 

 

متن آهنگ ساحل از آرین و کارن

خسته شدم از این نفس که بی تو آروم نداره
بغض عجیبی توو گلوم سر به سر من میذاره

یه ساحل زخمی شدی تو وسعت دریای من
کسی که زندگیشو داد به خاطر فردای من
جاده دلتنگی من مسیر احساس تو بود
وقتی که رفتی آخرش غرق شده بود میون رود

 



خسته ام از نبودنت آتیش این قلب کبود
هر وقت دلم تنگ شد برات جز خاطرات چیزی نبود

یه ساحل زخمی شدی تو وسعت دریای من
کسی که زندگیشو داد به خاطر فردای من
جاده دلتنگی من مسیر احساس تو بود
وقتی که رفتی آخرش غرق شده بود میون رود

 

 

منبع بالموزیک







برچسب ها متن آهنگ آرین و کارن به نام ساحل متن ترانه آرین و کارن به نام ساحل کد آهنگ پیشواز آرین و کارن به نام ساحل ایرانسل تکست اهنگ آرین و کارن به نام ساحل تکست آهنگ متن آهنگ شعر اهنگ آرین و کارن به نام ساحل کد آهنگ پیشواز آرین و کارن به نام ساحل همراه اول دانلود آهنگ آرین و کارن به نام ساحل آرین و کارن به نام ساحل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب