loading...

موزیک خفن

X دانلود آهنگ سعید اسکندری تهمت با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ سعید اسکندری تهمت با لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری تهمت همراه اول X دانلود آهنگ جدید

حسین بازدید : 111 جمعه 21 تیر 1398
X دانلود آهنگ سعید اسکندری تهمت با کیفیت 320 X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ سعید اسکندری تهمت با لینک مستقیم X کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری تهمت همراه اول X دانلود آهنگ جدید سعید اسکندری تهمت X متن آهنگ سعید اسکندری تهمت X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ سعید اسکندری تهمت X دانلود ریمیکس سعید اسکندری تهمت X کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری تهمت ایرانسل

یه حرفی مونده تو دلم میخوام که تقدیمت کنم

میخوام بشم مثل خودت یه خورده تحقیرت کنم

چطور دلت اومد منو بفروشی به کس دیگه

ولم کنی روزای سخت بگو که اسم این چیه

دانلود آهنگ غمگین تهمت از سعید اسکندری

می خوام بگم با عشق من چه بازیا نکردی تو

پیش غریب و آشنا رفتیو له کردی منو

رفتی گذاشتی که دلم از عاشقیات بخونه

مهلت ندادی به دلت ایندفعه عاشق بمونه

دانلود آهنگ غمگین تهمت از سعید اسکندری

تو آخرین ترانه هامو بهش زدی چوب حراج

تو رفتیو با رفتنت عاشق کشی شده رواج

یکی میاد من میدونم یکی که میشکنه تو رو

تنهات میذاره و میره میگیره انتقاممو

اونوقته که دل تو هم میسوزه مثل دل من..

میخوای سراغ من بیای نه دیگه حرفشم نزن

 

 

 

 

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود آهنگ سعید اسکندری تهمت با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ سعید اسکندری تهمت با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری تهمت همراه اول دانلود آهنگ جدید سعید اسکندری تهمت متن آهنگ سعید اسکندری تهمت دانلود آهنگ دانلود آهنگ سعید اسکندری تهمت دانلود ریمیکس سعید اسکندری تهمت کد آهنگ پیشواز سعید اسکندری تهمت ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب