loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ دلبندم از محمد علیزاده,    دانلود آهنگ به عشقت محمد علیزاده,    دانلود اهنگ خاطره از محمد علیزاده و مریم,    دانلود آهنگ خی

حسین بازدید : 67 یکشنبه 23 تیر 1398



,    دانلود آهنگ دلبندم از محمد علیزاده
,    دانلود آهنگ به عشقت محمد علیزاده
,    دانلود اهنگ خاطره از محمد علیزاده و مریم
,    دانلود آهنگ خیلی خاطرت برام عزیزه عزیزم
,    دانلود اهنگ بی تو اینده ناخوشاینده
,    جدیدترین آهنگ محمد علیزاده
,    دانلود آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت محمد علیزاده 320
,    دانلود اهنگ خیلی برام عزیزه از سوسن
,    آهنگ های محمد علیزاده زندگی

 

بی تو آینده ناخوشاینده عشق من
هیشکی و جز تو نمی پسنده چشم من
نه بی تو ای وای نه ♪♪♫♫♪♪♯
لحظه به لحظه عذاب محضه عشق من
اگه نبینه تورو هر لحظه چشم من
نه بی تو ای وای نه ♪♪♫♫♪♪♯
همیشه به عشق این عشقت دل من زنده ست به عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس به عشقت
دلبندم دل کندم از همه به خاطرت
خیلی برام عزیزه خاطرت ♪♪♫♫♪♪♯
بخاطرت بخاطرت
همیشه به عشق این عشقت دل من زنده ست به عشقت
کاش میدونستی کاشکی میکشم نفس به عشقت

upmusics.com/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)







برچسب ها دانلود آهنگ دلبندم از محمد علیزاده دانلود آهنگ به عشقت محمد علیزاده دانلود اهنگ خاطره از محمد علیزاده و مریم دانلود آهنگ خیلی خاطرت برام عزیزه عزیزم دانلود اهنگ بی تو اینده ناخوشاینده جدیدترین آهنگ محمد علیزاده دانلود آهنگ خیلی برام عزیزه خاطرت محمد علیزاده 320 دانلود اهنگ خیلی برام عزیزه از سوسن آهنگ های محمد علیزاده زندگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب