loading...

موزیک خفن

کد آهنگ استرس حامد پهلان,دانلود آهنگ با لینک مستقیم استرس حامد پهلان,کد آهنگ پیشواز ایرانسل استرس حامد پهلان,دانلود آهنگ استرس حامد پهلان کیفیت 320,متن آهنگ است

حسین بازدید : 73 دوشنبه 25 بهمن 1395



متن آهنگ استرس حامد پهلان www.xNi3e.iR
Lyrics Music Hamed Pahlan Steres
متن آهنگ استرس حامد پهلان
ترانه و شعر آهنگ استرس حامد پهلان
دیدمت دوباره دیدمت استرس دارم یکمی دستو پامو گم میکنم وقتی که تو نزدیکمی
دیدمت دوباره دیدمت استرس دارم یکمی دستو پامو گم میکنم وقتی که تو نزدیکمی
دیدمت دوباره دیدمت دوباره فهمیدمت شدم اسیر غمت دلمو میدم بهت
دیدمت دوباره دیدمت دوباره من دیدمت شدم اسیر غمت دلمو میدم بهت
تکست آهنگ استرس حامد پهلان
گم شدم تو چشمای تو بگو که هوادارمی تو شدی همه زندگیم هر چیزی که من دارمی
گم شدم تو چشمای تو بگو که هوادارمی تو شدی همه زندگیم هر چیزی که من دارمی
دیدمت دوباره دیدمت دوباره فهمیدمت شدم اسیر غمت دلمو میدم بهت


دیدمت دوباره دیدمت دوباره من دیدمت شدم اسیر غمت دلمو میدم بهت
دیدمت دوباره دیدمت دوباره فهمیدمت شدم اسیر غمت دلمو میدم بهت
دیدمت دوباره دیدمت دوباره من دیدمت شدم اسیر غمت دلمو میدم بهت
**

http://www.faratext.com







برچسب ها کد آهنگ استرس حامد پهلان دانلود آهنگ با لینک مستقیم استرس حامد پهلان کد آهنگ پیشواز ایرانسل استرس حامد پهلان دانلود آهنگ استرس حامد پهلان کیفیت 320 متن آهنگ استرس حامد پهلان تکست آهنگ استرس حامد پهلان دانلود موزیک ویدیو استرس حامد پهلان دانلود آهنگ جدید استرس حامد پهلان بهمن ماه 1395 دانلود ترانه استرس حامد پهلان ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ جدید استرس حامد پهلان ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول استرس حامد پهلان آهنگ استرس حامد پهلان کد موزیک استرس حامد پهلان دانلود آهنگ استرس حامد پهلان متن ترانه استرس حامد پهلان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب