loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ گاهی صفری گاهی صد,    دانلود آهنگ یه روز صفری یه روز صد مسعود صادقلو,    وای یه روز صفری یه روز صد ریمیکس,    دانلود آهنگ ی

حسین بازدید : 35 جمعه 28 تیر 1398


,    دانلود آهنگ گاهی صفری گاهی صد
,    دانلود آهنگ یه روز صفری یه روز صد مسعود صادقلو
,    وای یه روز صفری یه روز صد ریمیکس
,    دانلود آهنگ یه روز صفری یه روز صد ریمیکس
,    دانلود اهنگ مگه جنگه ریمیکس
,    ریمیکس مگه جنگه صادقلو
,    مسعود صادقلو مگه جنگه ریمیکس
,    دانلود اهنگ مسعود صادقلو مگه جنگه ریمیکس
,    دانلود ریمیکس اهنگ ی روز صفری ی روز صد

,   

وای یه روز صفری یه روز صد دلم از دست تو دق کرد مگه جنگه
آی نمی دونی چی میخوای همش میری نمیایی چی بگم بهت
وای یه روز صفری یه روز صد دلم از دست تو دق کرد مگه جنگه
آی نمی دونی چی میخوای همش میری نمیایی چی بگم بهت
دل ببند تو دل هم رو بشکن بخاطرم حیف از تو دل بکنم آخه کجا برم
کی می تونه بشینه تو این دل خسته جز تو
این دیوونه چشماشو رو هر کسی بسته جز تو

دانلود آهنگ مسعود صادقلو مگه جنگه

جان من حرف نزن یه کم گوش بده نزار این عاشقت از هوش بره
یار من باش تو هم ای کاش تو هم مهربون باشی با من دیگه با دلم
ای وای دلم
دل ببند تو دل هم رو بشکن بخاطرم حیف از تو دل بکنم آخه کجا برم
کی می تونه بشینه تو این دل خسته جز تو
این دیوونه چشماشو رو هر کسی بسته جز تو
دل ببند تو دل هم رو بشکن بخاطرم حیف از تو دل بکنم آخه کجا برم
کی می تونه بشینه تو این دل خسته جز تو
این دیوونه چشماشو رو هر کسی بسته جز تو
دل بند و کی می تونه دل بند و

 

 

 

 

 

 

 

http://tabamusic.com/







برچسب ها دانلود آهنگ گاهی صفری گاهی صد دانلود آهنگ یه روز صفری یه روز صد مسعود صادقلو وای یه روز صفری یه روز صد ریمیکس دانلود آهنگ یه روز صفری یه روز صد ریمیکس دانلود اهنگ مگه جنگه ریمیکس ریمیکس مگه جنگه صادقلو مسعود صادقلو مگه جنگه ریمیکس دانلود اهنگ مسعود صادقلو مگه جنگه ریمیکس دانلود ریمیکس اهنگ ی روز صفری ی روز صد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب