loading...

موزیک خفن

دل من خسته شده از بس تو رو صبح تا شب کم میاره کم میاره قاب عکسه فقط که داره یه چیزایی یادم میاره یادم میاره دوباره من و ترس و بغض و دلهره که ای بار کی میادش کی میادش ولی اون الان راحت خوابی

حسین بازدید : 35 چهارشنبه 02 مرداد 1398

دل من خسته شده از بس تو رو صبح تا شب کم میاره

کم میاره

قاب عکسه فقط که داره یه چیزایی یادم میاره

یادم میاره

دوباره من و ترس و بغض و دلهره که ای بار کی میادش

کی میادش

ولی اون الان راحت خوابیده نی عین خیالش

بازم صدای پات نمیاد بگو با من

چرا اینجوری تا کردی لااقل

 

نقش بازی نمیکردی

بازم چیزی یادت نمیاد نه

تو که گفتی دستات هست

همیشه با من

من با اتاقم تنهایی دلهره حالم حرف نداره

جونم یه دیوونه که واسه زندگی اصلا هدف نداره

حد نداره

ولی اون الان دستاش درگیر یکی دیگه شده و

میگن حالش خوبه

زندگیش رو رواله , زندگیش رو رواله

میدونم خوبه حالش

بازم صدای پات نمیاد دیگه بگو با من

چرا اینجوری تا کردی لااقل

نقش بازی نمیکردی

بازم چیزی یادت نمیاد نه

تو که گفتی دستات هست

همیشه با من

 

 

منبع نیوسانگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب