loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ میخوام فریاد بزنم,    دانلود آهنگ دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم,    ریمیکس دلم میخواد داد بزنم,    دلم میخواد داد بز

حسین بازدید : 37 پنجشنبه 03 مرداد 1398




,    دانلود اهنگ میخوام فریاد بزنم
,    دانلود آهنگ دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم
,    ریمیکس دلم میخواد داد بزنم
,    دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم ریمیکس
,    دلم ميخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم
,    دانلود آهنگ هوروش بند به کی پز میدی ریمیکس
,    دانلود اهنگ نگو نه به دلم ریمیکس
,    دانلود آهنگ دلم میخواد داد بزنم تتلو
,    متن آهنگ دلم میخواد داد بزنم


,   

 

نگو نه به دلم نگو نه نمیخوام به این زودی برم منم همونم همونی که تا آخرش گفت میمونم

دلمو دزدیدی به کی پز میدی به من که واسه تو بد زمین خورم که تو وایسی

اسمتو آوردم رو تو قسم خوردم منی که از روز اولم اینجوری میخواستی

دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم تو کوچه پس کوچه شهر عشق تورو جار بزنم

وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم اونی که جون میده برات آره منم آره منم

دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات نمیتونم بمونم بی تو نگو نه نذار اشک من درآد

دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم تو کوچه پس کوچه شهر عشق تورو جار بزنم

وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم اونی که جون میده برات آره منم آره منم

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

http://music-o-movie.ir

 







برچسب ها دانلود اهنگ میخوام فریاد بزنم دانلود آهنگ دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم ریمیکس دلم میخواد داد بزنم دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم ریمیکس دلم ميخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم دانلود آهنگ هوروش بند به کی پز میدی ریمیکس دانلود اهنگ نگو نه به دلم ریمیکس دانلود آهنگ دلم میخواد داد بزنم تتلو متن آهنگ دلم میخواد داد بزنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب