loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ میخوام قربون تومن برم و برنگردم,    متن آهنگ دورت بگردم مهرشاد,    موزیک ویدیو مهرشاد دورت بگردم,    دا

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 03 مرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ میخوام قربون تومن برم و برنگردم
,    متن آهنگ دورت بگردم مهرشاد
,    موزیک ویدیو مهرشاد دورت بگردم
,    دانلود اهنگ بگردم بگردم
,    دانلود اهنگ دورت بگردم
,    دانلود اهنگ میخوام دورت بگردم قربونت برم من
,    دانلود اهنگ بذار دورت بگردم از ارتین
,    دانلود آهنگ دورت بگردم ماهان
,    آهنگ میخوام دورت بگردم حمید اصغری

 

 

بگردم اي بگردم ميخوام دورت بگردم

ميخوام قربون تو من برم و برنگردم

عزيزمهربونم عاشق نيستم ديوونم

تواز بس بي نظيري ميخوام مجنون بمونم

بگردم اي بگردم ميخوام دورت بگردم

ميخوام قربون تو من برم و برنگردم

به اون شاخه گلي كه روموهاته نزن دست

گل خشكيده اما هنوزم عاشقونست

زمستونه ولي من نميشه باتو سردم

توگرمي مثل اتيش عزيز دورت بگردم

بگردم اي بگردم ميخوام دورت بگردم

ميخوام قربون تو من برم و برنگردم

به جز تو دوست ندارم كسي باشه كنارم

نبودنت بهونست تا ابريشم ببارم

توعشقي نه يه عادت كه از دل نميره راحت

تو محكم كردي جاتو تو قلبم تا قيامت

گل خشكيده اما هنوزم عاشقونست

زمستونه ولي من نميشه باتو سردم

توگرمي مثل اتيش عزيز دورت بگردم

بگردم اي بگردم ميخوام دورت بگردم

ميخوام قربون تو من برم و برنگردم

 

http://nakaman1.ir

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ میخوام قربون تومن برم و برنگردم متن آهنگ دورت بگردم مهرشاد موزیک ویدیو مهرشاد دورت بگردم دانلود اهنگ بگردم بگردم دانلود اهنگ دورت بگردم دانلود اهنگ میخوام دورت بگردم قربونت برم من دانلود اهنگ بذار دورت بگردم از ارتین دانلود آهنگ دورت بگردم ماهان آهنگ میخوام دورت بگردم حمید اصغری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب