loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ فرهاد عبدی روزگارم تویی,    کد پیشواز فرهاد عبدی روزگارم تویی,    دانلود اهنگ فرهاد عبدی دلم تنگه برات,    عاشق نگاهتم اینو

حسین بازدید : 197 جمعه 04 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ فرهاد عبدی روزگارم تویی
,    کد پیشواز فرهاد عبدی روزگارم تویی
,    دانلود اهنگ فرهاد عبدی دلم تنگه برات
,    عاشق نگاهتم اینو از نگاهم بخون
,    دانلود فول آلبوم فرهاد عبدی
,    کد پیشواز همراه اول فرهاد عبدی

,   

http://nakaman1.ir

 متن آهنگ یه قولی بهم بده

روزگارم تویی تو دلم نشستی

از همه دل بریدی دل به دل من بستی

با همه وجودم تو رو دوستت دارم

خوبه که تو باهامی توی دنیا اسیر

آهنگ یه قولی بهم بده از فرهاد عبدی

عاشق نگاهتم اینو از نگام بخون

یه قولی بهم بده

همیشه باهام بمون 

عاشق نگاهتم اینو از نگام بخون

یه قولی بهم بده

همیشه باهام بمون..

آهنگ یه قولی بهم بده از فرهاد عبدی

باور کنی یا نکنی جز تو ندارم هیچکسی

خودت میدونی من فقط به تو میگم هم نفسی

عاشق نگاهتم اینو از نگام بخون

یه قولی بهم بده

همیشه باهام بمون.. .

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ فرهاد عبدی روزگارم تویی کد پیشواز فرهاد عبدی روزگارم تویی دانلود اهنگ فرهاد عبدی دلم تنگه برات عاشق نگاهتم اینو از نگاهم بخون دانلود فول آلبوم فرهاد عبدی کد پیشواز همراه اول فرهاد عبدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب