loading...

موزیک خفن

متن آهنگ مخدر از مهراب این خونه رو تنهایی پر کرده مونده به پات قلبم چقدر مردهیادم ندادن همیشه تو عشق اونی که میره برنمیگردهزخمی تر از همیشه بود قلبم گفتم بره چیزی نمیمونهعاشق شدم عاشق نبود انگار از ح

حسین بازدید : 37 جمعه 04 مرداد 1398
متن آهنگ مخدر از مهراب

این خونه رو تنهایی پر کرده مونده به پات قلبم چقدر مرده
یادم ندادن همیشه تو عشق اونی که میره برنمیگرده
زخمی تر از همیشه بود قلبم گفتم بره چیزی نمیمونه
عاشق شدم عاشق نبود انگار از حال من چیزی نمیدونه

یه روزی درست مثل همین امروز
همینجا جلو این کافه نشستم
منتظرش بودم که بیاد بریم کافه
زبون من چفت شد پشت این لبای بستم
چشمم یهویی افتاد به چشمش
اما یکی دیگه کنارش بود
ندیدی که یهویی قند تو دلم اب شد رفت


منم چشام به راهش موند
گذشت یه روزی از این روزا
تعارف سیگار از دوستای نابابم
از درد گرفتم سیگارو تو دستم
تلخی اون سیگار نشست به کامم
میدیدمش هر روز جلو همون کافه
نگاه نگاه فقط نگاه میکرد
دست اون تو دستاش خنده پشت خنده
میخندید لامصب منو دیوونه میکرد
یه دیوونه ساخت از این پسر عاقل
میگفت تیپ تو به من نمیخوره
بدجوری از رابطمون برید
چرا میگن چاقو دستشو نمیبره
برید برید برید از این آغوش
دوختم زخمای نبودشو با دود
اصلا من به دنیا اومدم که
این دنیای بی صاحاب منو کنه نابود

تکست آهنگ مخدر از مهراب



بی مرام چرا نوشتی این تقدیرو برام که همیشه بین زمینو هوام
از این آوارگی یه کاری کن درام تویی که هستی خدا
قسم به بزرگیت که تنها و بی کسم دیگه داره میگیره نفسم
به دادم نرسی میکشم خودمو نکشم بی همه کسم
زندگیم بن بست شه با هرکی هست ازت میخوام فقط خوشبخت شه
خنده هاشو ببینم بعدش مرگمو برسون
اصن هر وقت شه فقط اون خوشبخت شه

یارم داری میبینی به چه روزی افتادم
کی فکرشو میکرد که یه روزی بیوفتم ها
ای کاش همون روز که میگفت دوست دارم
دهنمو میبستم حسمو نمیگفتما
بلندترین ارتفاعی که افتادم از اونجا
چشماش بود بی صاحابی افتادم از چشماش
ای کاش ای کاش چشمام کور میشدن خدا
اون صحنه رو نمیدیدم که یکی دیگه گرفته دستاش
اون قولای الکی هیچی اون حرفای بیهوده
این لیلی و مجنونای الکی تا بوده همین بوده
دنیا به ما نیومد ما به دنیا اومدیم
یعنی عشق و عاشقی همین فقط روی زمین بوده
ببین من خودمو باختم سوزوندم تو مواد
توهمم لیلی بودو خودم شدم فرهاد
ماجرای عشقم منو به این هوا انداخت
یکی تو این بازی بردو یکی با قلبش باخت

میشد منو اون کنار هم باشیم
میگفت اگه یه روز جدا بشیم از هم
اسم پسرمو مهراب میذارم
به خدا و دین و مذهب به اسم خودت قسم
میشد اره اما نذاشتن که بشه
میشد اونم بگه به من عشقم
همه چی کشیدم حسرت دوری
ولی الان فقط دارم خماری میکشیدم
منو اینجوری نبین یه روز دستو بالم وا بود
خیلی کسا تو شهر تابع من بودن
قدرت بازوهام اهنو خم میکرد
چاکر آدما شاکر معبودم
این چیزی که توش افتادم درد بی درمونه
میخواستم که حقم بشه اعدام
میگفتن به قدری توی صدات بغضه
که اسمتو میخوایم بذاریم مخدر صدا

زخمی تر از همیشه بود قلبم گفتم بره چیزی نمیمونه
عاشق شدم عاشق نبود انگار از حال من چیزی نمیدونه
بی انصاف خانمان سوز بودی بی احساس عشق پاسوز بودی
این دل باز مثل اول نمیشه بی احساس

منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود آهنگ مهراب به نام مخدر با لینک مستقیم دانلود آهنگ مهراب به نام مخدر دانلود آهنگ مهراب به نام مخدر با کیفیت 320 متن آهنگ مهراب به نام مخدر دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز مهراب به نام مخدر همراه اول دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مخدر دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز مهراب به نام مخدر ایرانسل دانلود ریمیکس مهراب به نام مخدر Download NewSong By Mehrab Called mokhader
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب