loading...

موزیک خفن

متن آهنگ التماس ایمان ابراهیمیحساسم رو خودتو و احساسمغیر از تو هیچکیو نمیشناسمدلتنگت میشم هر جا که بیاد اسمتمیدونم تو چیه به من حستروزای بودنتو میشمارممیخوامت خیلی تو رو دسوت دارمتو رو دوست دارمبا تو

حسین بازدید : 21 شنبه 05 مرداد 1398

متن آهنگ التماس ایمان ابراهیمی
حساسم رو خودتو و احساسم
غیر از تو هیچکیو نمیشناسم
دلتنگت میشم هر جا که بیاد اسمت
میدونم تو چیه به من حست
روزای بودنتو میشمارم
میخوامت خیلی تو رو دسوت دارم
تو رو دوست دارم
با تو میشم همونی که تو دوست داری




میدونی که واست میکنم هر کاری
یادت باشه عزیزم تو منو داری
میبینی قلبم چجوری میزنه واسه ی تو دیوونه
میبینی و قتی تو نباشی چه داغونه
منم اون که نمونی تو نمیمونه
***







برچسب ها دانلود آهنگ التماس ایمان ابراهیمی دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز التماس ایمان ابراهیمی ایرانسل کد آهنگ پیشواز التماس ایمان ابراهیمی همراه اول دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید التماس ایمان ابراهیمی متن آهنگ التماس ایمان ابراهیمی دانلود ریمیکس التماس ایمان ابراهیمی دانلود آهنگ التماس ایمان ابراهیمی با کیفیت 320 دانلود آهنگ التماس ایمان ابراهیمی با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب