loading...

موزیک خفن

متن آهنگ اتفاق خوب از محمد اسدی تو برام یه اتفاق خوبی که تکرار نمیشهجز تو هر عشقی بیاد توی دلم تکراری میشهتا تهش با من بمون تا عشقمون همیشگی شهسر بذار رو شونه هام از عشق بگو مثل همیشه مثل هیچ کس نیس

حسین بازدید : 21 دوشنبه 07 مرداد 1398
متن آهنگ اتفاق خوب از محمد اسدی

تو برام یه اتفاق خوبی که تکرار نمیشه
جز تو هر عشقی بیاد توی دلم تکراری میشه
تا تهش با من بمون تا عشقمون همیشگی شه
سر بذار رو شونه هام از عشق بگو مثل همیشه

مثل هیچ کس نیستی تو فرق داری تو باید بموی پس
با این دلم توو اون چشات یه حسی هست
این دیوونه بدجوری به عشق تو دلبست

 

 

تکست آهنگ اتفاق خوب از محمد اسدی


خیلی ساده شدی تو دنیام عاشقم معلومه توی حرفهام
تب چشمات منو وابسته تر کرد
من همین وابستگی رو میخوام شدی دنیام

مثل هیچ کس نیستی تو فرق داری تو باید بموی پس
با این دلم توو اون چشات یه حسی هست
این دیوونه بدجوری به عشق تو دلبست

 

 

منبع بالموزیک

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز محمد اسدی به نام اتفاق خوب برای ایرانسل دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید محمد اسدی به نام اتفاق خوب لینک مستقیم دانلود آهنگ بی کلام محمد اسدی به نام اتفاق خوب دانلود آهنگ دانلود آهنگ محمد اسدی به نام اتفاق خوب با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز محمد اسدی به نام اتفاق خوب برای همراه اول دانلود آهنگ محمد اسدی به نام اتفاق خوب متن آهنگ محمد اسدی به نام اتفاق خوب دانلود ریمیکس محمد اسدی به نام اتفاق خوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب