loading...

موزیک خفن

    یاندیم آی آمان آی آمان …♪ اولدوم آی آمان آی آمان …♪ سئودیم آی آمان آی آمان …♪ نینیم …♪ ترک ایلیب گدین منی …♪ وردین منه دردی غمی …♪ ترک ا

حسین بازدید : 2297 دوشنبه 07 مرداد 1398

 

 

یاندیم آی آمان آی آمان …♪

اولدوم آی آمان آی آمان …♪

سئودیم آی آمان آی آمان …♪

نینیم …♪

ترک ایلیب گدین منی …♪

وردین منه دردی غمی …♪

ترک ایلیب گدین منی …♪

وردین منه دردی غمی …♪

سئوجم من ینه سنی …♪

 

سئوجم من ینه سنی …♪

سئوجم من ینه سنی …♪

نینیم …♪

یاندیم آی آمان آی آمان …♪

اولدوم آی آمان آی آمان …♪

سئودیم آی آمان آی آمان …♪

نینیم …♪

عهد الیب توتوخ دله …♪

بل باغلیب وردیک اورک …♪

اینامازدیم بیلسم گرک …♪

اینامازدیم بیلسم گرک …♪

نینیم …♪

یاندیم آی آمان آی آمان …♪

اولدوم آی آمان آی آمان …♪

سودیم آی آمان آی آمان …♪

نینیم …♪

♪♪♪*♪♪♪*♪♪♪*♪♪♪

سوختم ای وای عاشق شدم ای وای

از حسرت دوریش مُردم ای وای

چکار کنم

منو رها کردیو و رفتی

برای من درد و غمو باقی گذاشتی

باز تورو دوست خواهم داشت

باز تورو دوست خواهم داشت

چکار کنم

سوختم ای وای عاشق شدم ای وای

از حسرت دوریش مُردم ای وای

چکار کنم

با هم عهد بستیم و آرزو کردیم

بهم تکیه کردیمو و بهم دل دادیم

باور نمیکردم حتی اگه میدونستم

چکار کنم

سوختم ای وای عاشق شدم ای وای

از حسرت دوریش مُردم ای وای

چکار کنم

 

 

 

 

 

منبع خوبان موزیک

 

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز یاندیم آی آمان آی آمان اولدوم آی آمان علی جان حمید برای همراه اول دانلود آهنگ جدید یاندیم آی آمان آی آمان اولدوم آی آمان علی جان حمید لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ یاندیم آی آمان آی آمان اولدوم آی آمان علی جان حمید دانلود آهنگ یاندیم آی آمان آی آمان اولدوم آی آمان علی جان حمید با کیفیت 320 دانلود آهنگ بی کلام یاندیم آی آمان آی آمان اولدوم آی آمان علی جان حمید متن آهنگ یاندیم آی آمان آی آمان اولدوم آی آمان علی جان حمید دانلود ریمیکس یاندیم آی آمان آی آمان اولدوم آی آمان علی جان حمید کد آهنگ پیشواز یاندیم آی آمان آی آمان اولدوم آی آمان علی جان حمید برای ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب