loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ مهران فهیمی چه دلی داشت,    دانلود اهنگ چه دلی داشتی از مهران فهیمی,    دانلود اهنگ من همونم که یه روزی میمردم واست,    آهن

حسین بازدید : 17 جمعه 11 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ مهران فهیمی چه دلی داشت
,    دانلود اهنگ چه دلی داشتی از مهران فهیمی
,    دانلود اهنگ من همونم که یه روزی میمردم واست
,    آهنگ مثل آوار اونم یک دفعه ریخت رو سرم
,    دانلود اهنگ چ دلی داشت از مهران فهیمی
,    انقده تنهام تنهام با خودم
,    دانلود اهنگ مثل اوار خونم ریخت رو سرم
,    دانلود اهنگ مثل اوار اونم یک دفعه ریخت رو سرم
,    انقده تنهام تنهام تنها با خودم

 

من همونم که یه روزی میمردم واست

یاد اون روزا میافتم دلگیرم ازت

یاد اون روزی که گفتی دور باش از منو

فاصله بگیر از من ممنونم ازت

پیش تو این فرصت آخرو مهمون دلم

این کسی که پیش تو از درد میخونه منم

پیش چشمای خیسم زل زدی میگی برم

اینو میدونه دلم بی تو نمیتونم برم

مثل آوار غرورم یک دفعه ریخت رو سرم

اینقده تنهام تنهام تنها با خودم

چه دلی داری نگفتی چه حالی میشم و

واست آسون بود ببری بری میمیرم و

مثل آوار غرورم یک دفعه ریخت رو سرم

اینقده تنهام تنهام تنها با خودم

چه دلی داری نگفتی چه حالی میشم و

واست آسون بود ببری بری میمیرم و

 

https://www.jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ مهران فهیمی چه دلی داشت دانلود اهنگ چه دلی داشتی از مهران فهیمی دانلود اهنگ من همونم که یه روزی میمردم واست آهنگ مثل آوار اونم یک دفعه ریخت رو سرم دانلود اهنگ چ دلی داشت از مهران فهیمی انقده تنهام تنهام با خودم دانلود اهنگ مثل اوار خونم ریخت رو سرم دانلود اهنگ مثل اوار اونم یک دفعه ریخت رو سرم انقده تنهام تنهام تنها با خودم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب