loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ تک گل زندگی حسین حیدری,    اهنگ یه اسمون پر از غم صالح جعفرزاده,    همه میگن زنگی زنگ من میگم رومی روم صالح جعفرزاده,    اه

حسین بازدید : 2117 یکشنبه 13 مرداد 1398



,    دانلود اهنگ تک گل زندگی حسین حیدری
,    اهنگ یه اسمون پر از غم صالح جعفرزاده
,    همه میگن زنگی زنگ من میگم رومی روم صالح جعفرزاده
,    اهنگ تک گل زندگی ابوالفضل حیدری
,    دانلوداهنگ همه میگن زنگیه زنگ من میگم رومیه روم
,    حسین حیدری زندگی درکم کن
,    دانلود اهنگ حسین حیدری زندان
,    دانلود اهنگ ناکامان از حسین حیدری
,    دانلود اهنگ حسین حیدری جدایی

,   

 

یه آسمون پر از غم یه سینه پر از درد

هک شده بود به اسم تو وقت جفا کرد

همه میگن زنگی زنگ من میگم رومی روم

دلبر بی وفای من رگبار غم بسته به من

رفت و ندید اون حالمو شکست پر پروازمو

تک گل من از زندگی به هم زد روزگارمو

رفت و ندید اون حالمو شکست پر پروازمو

تک گل من از زندگی به هم زد روزگارمو

یه عشق بی نشونه یه کوچه تنگ تاریک

یه عشق بی نشونه یه کوچه تنگ تاریک

هرشب من شده بی تو جهنم سرد و تاریک

به یکی به عشق آسمون تو پری قصه هامی از بس که مهربونی ..

رفت و ندید اون حالمو شکست پر پروازمو

تک گل من از زندگی به هم زد روزگارمو

رفت و ندید اون حالمو شکست پر پروازمو

تک گل من از زندگی به هم زد روزگارمو

http://nakaman1.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ تک گل زندگی حسین حیدری اهنگ یه اسمون پر از غم صالح جعفرزاده همه میگن زنگی زنگ من میگم رومی روم صالح جعفرزاده اهنگ تک گل زندگی ابوالفضل حیدری دانلوداهنگ همه میگن زنگیه زنگ من میگم رومیه روم حسین حیدری زندگی درکم کن دانلود اهنگ حسین حیدری زندان دانلود اهنگ ناکامان از حسین حیدری دانلود اهنگ حسین حیدری جدایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب